Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این تصادف در محدوده روستای شیخ حسن نرسیده به پلیس راه تبریز- آذرشهر رخ داد و شدت جراحات وارده به قدری بود که دو سرنشین خودرو قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است جاده تبریز – آذرشهر یکی از جاده‌های پر ترافیک و با اهمیت آذربایجان شرقی است که غیر استاندارد و کم عرض بودن آن باعث شده تا آمار تصادفات در این محور روز به روز افزایش یابد.

جاده تبریز – آذرشهر یکی از مهم‌ترین راه‌های مواصلاتی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان به آذربایجان شرقی و کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان بوده و یکی از پر ترددترین راه‌ها در استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

کد خبر 4596540

منبع: مهر

کلیدواژه: واژگونی خودرو تبریز آذرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح یک شنبه در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که به ارائه برنامه تحولی دستگاه‌های اجرایی جهت تحقق شعار سال در استان اختصاص داشت، اظهار کرد: به نظر می‌رسد دچار تنش کمبود برق در بخش تولید هستیم، بنابراین لازم است منابع مالی پروژه‌های برق کاملاً تعریف شود و اجرای پروژه‌ها سرعت یابد.

وی با بیان اینکه معضل اصلی اقتصاد ما کمبود برق است، افزود: راهی به جز مولدسازی برای اجرای برنامه‌ها نداریم؛ تأمین برق شهرک‌های صنعتی بسیار ضروری است و بر این اساس هم برق منطقه‌ای استان و هم شرکت توزیع برق تبریز برای رفع تنش برق برنامه‌های تحولی داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: نگاه تحولی می‌گوید برای رفع مسئله ناترازی برق تبریز نیاز به تأسیس نیروگاه داریم که حتماً باید اتفاق افتد و همانطور که رئیس محترم جمهور نیز بارها تاکید کرده، مدیری که نگاه تحولی نداشته باشد و به اقدامات عادی و روزمره جهت رفع تکلیف قناعت کند، در دولت جهادی جایی نخواهد داشت.

رحمتی بیان کرد: برای جلوگیری از مازوت سوزی، طرح تکمیلی نیروگاه سیکل ترکیبی تبریز حتماً باید اجرایی شود؛ مجوز تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر نیز اخذ شده که کارهای اجرایی آن باید به جد دنبال و ظرفیت‌های بخش خصوصی در این عرصه به کار گرفته شود.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از بخش صنعت برای تأمین برق مورد نیاز خود از طریق احداث نیروگاه، تأمین پست‌های برق و جابجایی تأسیسات زیرساختی شبکه توزیع برق تاکید کرد.

راننده محور بودن شبکه حمل و نقل

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تعریف میزان ۶.۲ همت پروژه برای سال ۱۴۰۳ در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، چارچوب برنامه‌های این دستگاه را مطلوب ارزیابی و تشریح کرد: مشکل اصلی شبکه حمل و نقل این است که راننده محور بوده و لازم است با شرکت‌محور کردن شبکه حمل و نقل باری استان، بروزرسانی سامانه حمل و نقل به موقع انجام گیرد.

ضرورت تسریع انتقال آب ارس به تبریز

استاندار آذربایجان شرقی، برنامه‌های تحولی شرکت آب منطقه‌ای استان را نیز مؤثر دانست و افزود: اولین مسئله ما در بخش آبی تأمین آب شرب پایدار در این شهرها و روستاها است.

وی ارائه برنامه کمی جهت تأمین آب مورد نیاز بخش‌های کشاورزی و صنعت تا پایان سال جاری را نیز ضروری برشمرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تشریح کرد: سرعت دادن به تکمیل پروژه انتقال آب ارس به تبریز نیز بسیار مورد تاکید بوده و از هر گونه نوآوری و ابتکار عملی که این مهم را محقق کند، استقبال می‌کنیم.

کد خبر 6084200

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز