Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@03:30:45 GMT

برانکو ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی را لو داد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۵۹

برانکو ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی را لو داد

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفتۀ چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در امارات به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

دقایقی پیش برانکو ایوانکوویچ در  کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد؛ مهمترین بخش صحبت‌های سرمربی کروات سرخ‌پوشان پایتخت اشاره او به نفرات مصدوم تیمش بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برانکو با بیان این که بودیمیر و مصلح و ماهینی مصدوم هستند به نوعی ترکیب فردای تیمش را لو داد؛ تقریباً همه علاقه‌مندان به پرسپولیس آگاه هستند، برانکو در زمان غیبت بودیمر چه بازیکنانی را از ابتدا به زمین می‌فرستد.

با این حساب ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی دور رفت هیچ تغییری نخواهد کرد:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و مهدی ترابی

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الاهلی الاهلی عربستان ترکیب برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد حسین مرادمند بازیکن تیم استقلال که در دیدار مقابل استقلال خوزستان در مرکز خط دفاعی تیم استقلال به میدان رفته بود در بازی گذشته مقابل پرسپولیس از جمع بازیکنان اصلی خارج شد و در ترکیب قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟

در دیدار قبلی امید حامدی‌فر در ترکیب ۱۱ نفره استقلال مقابل پرسپولیس حضور داشت اما با تشخیص جواد نکونام این بازیکن برای بازی امشب مقابل هوادار از ترکیب خارج شده و محمد حسین مرادمند به جمع ۳ مدافع اصلی استقلال برگشته است. سایر نفرات تیم استقلال همان نفرات بازی با پرسپولیس هستند.

نکته مهم دیگر در رابطه با لیست بازیکنان تیم استقلال اینکه برای چندمین هفته متوالی مهرداد محمدی باز هم از ترکیب اصلی دور ماند و همراه با دیگر نیمکت نشینان استقلال این مسابقه را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. مهرداد محمدی در ابتدای فصل جاری با رقم ۱۲ میلیارد تومان به این تیم پیوسته ولی تا اینجا از مجموع ۲۰ هفته تنها در ۱۸ دیدار و به مدت ۹۶۳ دقیقه برای استقلال بازی کرده که میانگین ۵۳ دقیقه در هر بازی را برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224898 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • کنعانی زادگان، مدعی جدید آقای گلی پرسپولیس
  • بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب پرسپولیس با گل
  • اوسمار 3 را به 4 ترجیح داد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان؛ خروج ستاره دربی از ترکیب
  • مدعیان پنالتی پرسپوليس و بازگشت به ترکیب
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان
  • دفاع مجتبی جباری از سرمربی استقلال مقابل فردوسی‌پور