Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@07:13:09 GMT

پیام تبریک ظریف به فرمانده جدید سپاه پاسداران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۷۵

پیام تبریک ظریف به فرمانده جدید سپاه پاسداران

وزیر امورخارجه کشورمان انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در پیام خود نوشت:
«برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم».

برپایه این گزارش، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا امروز در حکمی با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ظریف تبریک پیام تبریک سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند

به گزارش همشهری آنلاین، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ظلم و جنایت های انگلیس به مردم ایران، تأکید کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت :زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند، دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی ها کارگرهای ساده و پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین خاطر وقتی انگلیسی ها رفتتد هیچ کس حتی ایتالیایی ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می شود ۳ نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی ها هر سه را توقیف می کنند، خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارند و دوتای دیگر را آزاد کند و انگلستان قبول نمی کند و شاه ایران می گوید پس بگویید دوتا نفتکش را به انگلیسی ها بدهند.

سردار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خود باوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.

کد خبر 840035 منبع: فارس برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران نفتکش پهلوی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر دریافت نشان «فتح» را فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت
  • سرلشکر سلامی: ساخت حدود ۵۰ هزار واحد را در دستور کار قرار داده‌ایم
  • خبر خوش سردار سلامی برای کارکنان سپاه پاسداران