Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@03:53:48 GMT

نخست وزیر پاکستان مشهد را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۲۸۵

به گزارش ایرنا، 'عمران خان' نخست وزیر پاکستان در نخستین سفر خود به ایران پس از بر عهده گرفتن سمت نخست وزیری همچنین با استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو و از موزه آستان قدس رضوی نیز بازدید کرد.
نخست وزیر پاکستان در دیدار چند ساعته خود از مشهد بر گسترش روابط با ایران به ویژه در بخش گردشگری تاکید کرد و گفت: امیدوارم با برقراری امنیت در افغانستان زمینه سفر زمینی اتباع پاکستان به ایران و به ویژه به مشهد از طریق خاک افغانستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا نخست وزیر پاکستان در ادامه این سفر امشب در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی، اقتصادی برای دیدار و مذاکره رسمی با مقامهای کشورمان وارد تهران می شود.
سفر نخست وزیر پاکستان به ایران می تواند موجب گسترش روابط میان دو کشور به ویژه در حوزه همکاریهای منطقه ای برای مبارزه با تروریسم و تقویت امنیت مرزها در سایه حسن همجواری و ریشه های تاریخی و دینی مشترک شود.
1922/3221
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 افغانستان پاکستان مبارزه با تروریسم مشهد موزه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۹۰ هزار شب خواب برای اقامت زائران رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری در حاشیه دوازدهمین شورای اداری مشهد اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه این بود که از دستگاه‌های اجرایی که در سال ۱۴۰۲ همت کردند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند تشکر کنیم که نتیجه آن ایجاد امید آفرینی در مردم و ارائه خدمات به آنان است گرچه که به دلیل کمبودهایی که چندین سال بوده ممکن است همچنان برخی کمبودها و نواقصی احساس شود، اما کارنامه شهرستان در دستگاه‌های اجرایی بسیار خوب است که نتیجه آن را در انتخابات مشاهده کردیم که مردم پای صندوق رأی آمدند و درواقع اعلام کردند که این روند را قبول دارند اگرچه که سختی‌هایی وجود دارد.

فرماندار مشهد افزود: علاوه‌بر این گزارشی در مورد ناحیه تبادکان آموزش و پرورش ارائه دادند که یکی از بزرگترین نواحی آموزش و پرورش در سطح کشور است که مشکلات عدیده‌ای دارد و در سال گذشته اقدامات ویژه‌ای انجام شده است.

وی گفت: همچنین گزارشی از روند انتخابات ارائه شد که ناگفته نماند رشد ۱۷ درصدی در مصرف تعرفه‌ها نسبت به دوره قبل و افزایش ۷ درصدی مشارکت نسبت به سال ۹۸ در مشهد قابل توجه است، این نتایج حاصل عنایت الهی و تلاش همه به ویژه مردم است.

داوری در خصوص اقدامات انجام شده در ایام نوروز ۱۴۰۳، عنوان کرد: با توجه به اینکه بهار طبیعی مقارن شده با بهتر قرآن باید خدمت رسانی مناسبی داشته باشیم که در این راستا قرارگاه خدمات زائر مشهد از ۲۲ اسفندماه فعال شده و ۱۲ کارگروه این فعالیت‌ها را رصد می‌کنند.

فرماندار مشهد از ایجاد ۵۹۰ هزار شب خواب برای اقامت زائران رضوی خبر داد و گفت: در حوزه‌های نظارت بر بازار، تأمین کالا، حمل و نقل، نانوایی‌ها و … اقدامات ویژه انجام شده است که رفاه زائران ایجاد شود، ضمن اینکه فعالیت‌ها به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکید ما بر این است که دستگاه‌ها برنامه اجرایی خود را تدوین کنند که ۱۵ اردیبهشت ماه در اختیار ما قرار دهند که با برنامه بهتری سال ۱۴۰۳ را آغاز و بودجه را براساس آن تأمین کنیم.

داوری با تاکید بر معیشت مردم، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های ما معیشت مردم است، که بتوانیم در راستای بهبود معیشت مردم گام برداریم که یکی از حوزه‌ها موضوع مسکن است که با تخصیص زمین برای روستایی‌ها و مسکن ملی در شهر بتوانیم اقدام ویژه‌ای را انجام دهیم.

کد خبر 6057816

دیگر خبرها

  • گرانفروشی موجب مهر و موم چهار واحد صنفی در مشهد شد
  • دیدار رئیس موساد با نخست‌وزیر قطر درباره آتش‌بس در غزه
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • ایجاد ۵۹۰ هزار شب خواب برای اقامت زائران رضوی
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • گفت وگوی امیر قطر و نخست‌وزیر بلژیک درباره تحولات غزه
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک