Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ اول اردیبهشت ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

هشدار درباره دور جدید بارش‌هاى خطرناک در ایران

پایگاه هواشناسى بین‌المللى AccuWeather نسبت به وقوع توفان همراه با رعد و برق و بارش شدید باران در ایران در روز دوشنبه هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وقوع چندین انفجار در پایتخت سریلانکا/ صدها نفر کشته و زخمی شدند/ اعلام وضعیت فوق‌العاده و بسته شدن شبکه‌های اجتماعی + تصاویر و فیلم
چندین انفجار «کلمبو» پایتخت سریلانکا و دیگر مناطق آن را لرزاند.

 

حمله مسلحانه در پایتخت عربستان + تصاویر

رسانه‌های عربستان سعودی مدعی هستند حمله‌ای مسلحانه به یک مرکز امنیتی در شمال ریاض که آن را تروریستی توصیف کرده‌اند، خنثی شده است. ¬

 

انزجار از ترامپ و سیاست‌هایش موضع مشترک اکثر آمریکایی‌ها

روزنامه نیویورک‌تایمز با بررسی انتشار گزارش رابرت مولر درباره ترامپ، به تحلیل انزجار مردم آمریکا از سران سیاسی کشورشان پرداخت.

 

وقوع انفجار هفتم و هشتم در سریلانکا

پلیس سریلانکا از وقوع دو انفجار دیگر پس از حملات مرگبار صبح امروز، در شهر «کلمبو» خبر داد.

 

گاف ترامپ در واکنش به حوادث تروریستی سریلانکا

رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از حملات تروریستی سریلانکا در پیامی توییتری به این حادثه واکنش نشان داد.

 

اعزام کشتی‌های جنگی هند، روسیه و استرالیا به آب‌های چین

هند، روسیه، استرالیا و چند کشور دیگر به منظور شرکت در یک نمایش نظامی کشتی‌های جنگی خود را به بندر چینگ‌دائو در چین اعزام کردند.

 

رابرت دنیرو: ترامپ یک احمقِ بازنده است

رابرت دنیرو، بازیگر مطرح هالیوود در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را یک "بازنده کامل" و "احمق" خواند.

 

سودانی‌ها خواستار خروج نظامیان این کشور از یمن شدند

تحصن‌کنندگان در خارطوم، پایتخت سودان تاکید کردند مردم یمن را برادران خود می‌دانند و خواستار خروج نظامیان کشورشان از یمن هستند.

 

افشای ایمیل کوشنر علیه آوارگان فلسطینی

نشریه آمریکایی فارین پالیسی در مطلبی به افشای ایمیل داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در جهت قطع حمایت از آوارگان فلسطینی پرداخت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح

نبود آینده‌ای روشن پیش روی فلسطینیان و ادامه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در نهایت منجر به وقوع حمله هفتم اکتبر شد. اکنون برخی کشور‌های اروپایی در تلاش هستند با ایجاد امید در میان فلسطینیان از جمله آینده تشکیل کشور مستقل فلسطین، به مناقشه موجود پایان بخشند. 

به گزارش الجزیره، خوزه مانوئل آلبارز، وزیر خارجه اسپانیا خواستار استقرار آتش بس دائم در نوار غزه شده و در عین حال به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های حمله به رفح هشدار داد. 

آلبارز پیش از نشست وزرای خارجه عضو اتحادیه اروپا در این باره به خبرنگاران گفت: من از جامعه بین المللی می‌خواهم در برابر آنچه در غزه رخ می‌دهد بی تفاوت باقی نمانده و اقدامات لازم به منظور رسیدن به یک آتش بس فوری را اجرایی کنند. 

وی با اشاره به تلاش‌های کشورش برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین، خاطر نشان کرد: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین برای پایان بخشیدن به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه ضروری است. 

وزیر خارجه اسپانیا در ادامه به درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله نیز اشاره کرده و افزود: احتمال گسترش منازعه به لبنان باعث نگرانی ماست، زیرا وقوع این امر می‌تواند ابعاد درگیری را تغییر دهد. همچنین لبنان یک دولت شکننده و متشنج است. 

اسپانیا به همراه ۳ کشور دیگر اروپایی شامل ایرلند، مالت، و اسلوونی آمادگی خود را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اعلام کرده اند. رژیم صهیونیستی با محکوم کردن اقدام این کشورها، وقوع این اتفاق را پاداشی به تروریسم خوانده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد