Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@13:51:39 GMT

PSG یک بار دیگر قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۳۶۴

گرچه از همان ابتدای فصل نیز کمتر کسی تردیدی در مورد قهرمانی شاگردان توماس توخل در لیگ فرانسه داشت، اما آنها پیش از بازی امشب خود و با توجه به نتایج دیگر رقبا دوباره قهرمانی خود را قطعی ساختند.

ساعتی قبل لیل در لیگ یک به مصاف تولوز رفت و با مساوی در این دیدار، قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه پیش از بازی امشب مقابل موناکو قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن حالا و با انجام 32 بازی، 81 امتیاز دارد و لیل که در بازی امروز خود متوقف شد، با یک بازی بیشتر 16 امتیاز از رقیب متمول خود کمتر داشته و دیگر حتی روی ریاضی هم شانسی برای رسیدن به پاری سن ژرمن ندارد.

این در حالیست که هدف ناصر الخلیفی از جذب بازیکنان بزرگ موفقیت در لیگ قهرمانان است اما پاری سن ژرمن همچنان در پیچ یک هشتم باقی مانده و هر سال با حذف از این رقابت ها به شکلی دراماتیک، نمی تواند رویای خود را محقق سازد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه بازی لیگ قهرمانان رقابت بازی رقابت فرانسه لیگ قهرمانان قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است

اسطوره ۴۰ ساله بایرن مونیخ، نظر خود را درباره قهرمان یورو ۲۰۲۴ بیان کرده است. 

فیلیپ لام پیش بینی می‌کند فرانسه به مقام قهرمانی جام ملت‌ های اروپا در سال ۲۰۲۴ دست یابد. 

طرفداری | به گزارش AFP، فرانسه در روز شنبه در دیداری دوستانه مقابل آلمان، میزبان تورنمنت پیش رو، با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. دیدیه دشان در بازی روز سه شنبه مقابل شیلی، به دنبال دیدن واکنشی از شاگردانش خواهد بود. با این حال، لام شکی درباره توانایی‌های فرانسه ندارد که توانست به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ هم برسد.

فرانسه (بخت اصلی قهرمانی است). واضح است چون می‌توان گفت ۴۰ بازیکن بسیار مستعد در اختیار دارند. تیم آن‌ها از حیث تجربه و فاکتور جوانی، تعادل بسیار خوبی دارد و می‌توانند به راحتی دست به تغییر بزنند و روی نیمکت سراغ گزینه‌هایی بروند که در اصل می‌توانستند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. ولی مهم‌ترین چیز این است که درون زمین یک «تیم» باشید. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!