Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:03:51 GMT

100 میلیارد ریال برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۴۰۳

100 میلیارد ریال برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است

اهواز-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد اامام خمینی (ره) خوزستان گفت : بیش از یکصد میلیارد ریال از طریق پایگاههای نیکوکاری سطح استان برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است.‌

مرتضی موصلی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده استان اظهار داشت : از ابتدای بروز سیل به خوزستان و وارد شدن خسارت به برخی مناطق شهری و روستایی استان، کمیته امداد استان نیز مانند سایر دستگاه ها در زمینه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده وارد عمل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جمع آوری و سامان دهی کمک های مردمی و همچنین خدمات ویژه برای مددجویان تحت پوشش در اولویت کار قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: تاکنون بیش از یکصد میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده و به مناطق سیل زده ارسال شده است.
وی بیان کرد: این کمک های مردمی توسط مردم خوزستان و سراسر کشور جمع آوری شده و به مناطق استان ارسال می شود.
موصلی تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 هزار خانوار آسیب دیده شناسایی شده و این کمک های مردمی که شامل ، مواد غذایی، پوشاک و اقلام ضروری است ،برای آن ها ارسال شده است.
وی اظهار داشت: این خانوارها در مناطقی از شوش، شاوور، شوشتر، ملاثانی، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه، اهواز، کارون، شادگان و اروندکنار شناسایی شده است.
در اثر سیلاب رودخانه های کرخه، دز و کارون تا کنون بیش از 114 روستا دچار آبگرفتگی شده و بیش از 270 روستا به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند. جمعیت هلال احمر خوزستان نیز اعلام کرده است: بیش از 170 هزار نفر سیل زده از چهارم فروردین ماه امدادرسانی شدند.
به گفته وزیر کشور، 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند. دکتر روحانی رئیس جمهوری دیروز برای دومین بار طی سیلاب اخیر به خوزستان سفر کرده و ضمن بازدید هوایی از سدهای دز و کرخه، در شورای بحران خوزستان شرکت کرد.
7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

 

* مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره 1218، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد).

مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

* مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیت بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟