Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:57:50 GMT

قهرمان هم نشوند؛ این بهترین لیورپول تاریخ است! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۴۳۶

قهرمان هم نشوند؛ این بهترین لیورپول تاریخ است! (عکس)

لیورپول موفق شد با برتری 0-2 مقابل کاردیف، شانس های خود برای فتح لیگ برتر را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در شرایطی موفق به غلبه بر کاردیف شد که در نیمه نخست نمایشی چندان خوبی ارائه نداد، اما همه چیز در نیمه دوم تغییر یافت و در نهایت آنها با به ثمر رساندن دو گل، سند قطعی سقوط کاردیف را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، جورجو واینالدوم موفق شد با یک ضربه زمینی دقیق گلزنی کرده و در اواخر بازی نیز جیمز میلنر مثل همیشه در به ثمر رساندن پنالتی موفق بود و در نهایت لیورپول با دو گل به برتری دست یافت.

 

با این پیروزی، حالا لیورپول تا پایان هفته سی و پنجم موفق به کسب 88 امتیاز شده در تاریخ این تیم در لیگ برتر بی سابقه بوده و این بهترین لیورپول سه دهه اخیر بوده است.

 

همچنان با احتساب 3 امتیاز برای هر پیروزی، فقط در سالهای 1979 و 1988 لیورپول به ترتیب موفق به کسب 98 و 90 امتیاز شده که رسیدن به اولی غیرممکن است اما با توجه به باقی ماندن 3 بازی، تیم یورگن کلوپ با کسب فقط 3 امتیاز دیگر تبدیل به دومین تیم برتر تاریخ لیورپول از نظر امتیاز گیری خواهد شد.

 

لیورپول در لیگ قهرمانان تیز به نیمه نهایی رسیده و باید برابر بارسلونای قدرتمند برای رسیدن به دومین فینال متوالی مبارزه کند؛ اما اگر حتی آنها در این فصل موفق به فتح هیچ جامی هم نشوند، تا سالها در ذهن هواداران لیورپول باقی خواهند ماند.

 

 

 

 

 

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم