Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:32:59 GMT

نایب قهرمانی تیم مردان در لیگ برتر کاراته وان مراکش

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۴۹۲

نایب قهرمانی تیم مردان در لیگ برتر کاراته وان مراکش

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان با حضور 661 کاراته کا از 78 کشور به مدت 3 روز (جمعه 30 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه)در شهر رباط مراکش برگزار شد که در خاتمه تیم مردان کشورمان موفق شد با کسب یک مدال طلا توسط سجاد گنج زاده، مدال نقره توسط علی اصغر آسیابری و مدال برنز توسط صالح اباذری پس از تیم اوکراین بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول رده بندی کومیته مردان، تیم اوکراین با ۲ طلا اول شد. تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم های مصر و قزاقستان هر کدام با یک طلا و یک برنز مشترکاً سوم شدند.


تیم ترکیه با ۳ نقره و یا برنز چهارم شد.ژاپن با یک نقره و ۲ برنزدر جای پنجم قرار گرفت و تیم های ازبکستان، آذربایجان، آلمان و ایتالیا با یک برنز مشترکاً در مکان ششم قرار گرفتند.



اما در مجموع مردان و بانوان جایی که تیم ایران علاوه بر 3 مدال طلا، نقره و برنز مردان، توسط طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز به 2 مدال برنز دست یافت، تیم ترکیه با ۳ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز اول شد. اوکراین با ۳ طلا و یک نقره در رده دوم قرار گرفت و تیم ژاپن با ۲ طلا، یک نقره و 6 برنز در جای سوم ایستاد.


تیم مصر با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز چهارم شد و تیم ایران با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز در جای پنجم قرار گرفت.


تیم های ایتالیا و قزاقستان با یک طلا و یک برنز ششم شدند، چین و سوئیس با یک طلا، روسیه و اسپانیا با ۲ نقره و یک برنز، چین تایپه و مکزیک بایک نقره و مراکش با ۳ برنز در رده های هفتم تا دهم ایستادند.


تیم های آلمان،آدربایجان، ازبکستان، یونان، اتریش، فلیپین و فرانسه نیز هر کدام با یک برنز مشترکاً یازدهم شدند.

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان

 در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی از استان سیستان و بلوچستان که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.

 همچنین محمود نهتانی مربی باتجربه و کاربلد تیم ملی نیز از استان سیستان و بلوچستان در این تورنمنت حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم 
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد