Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام حواشی و تنش‌هایی که بعد از باخت تلخ برابر پیکان برای پرشورها به وجود آمده بود، فروکش کرد.

طرفداری- علاوه بر مراسمی که امروز هواداران برای دلجویی از کاپیتان تیمشان، مسعود شجاعی ترتیب داده بودند، در تمرین هم تراکتورسازی را تنها نگذاشتند و با حضوری پرشور در این تمرین، آرامش را به اردوی شاگردان لیکنز بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، تراکتورسازی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پیکان متحمل شکست شد و بعد از این بازی هواداران این تیم اقدام به شکستن صندلی‌ها و اعتراض کردند. یکی از هواداران هم با حضور در زمین با مسعود شجاعی برخورد فیزیکی کرد. حواشی و اتفاقات بعد از دیدار مقابل پیکان باعث شد کادر فنی این تیم تمرین روز شنبه را تعطیل کند و سرخپوشان اولین جلسه تمرینی خود را امروز برگزار کردند. تمرین امروز در فضایی آرام و به دور از تنش برگزار شد، با وجود برگزاری تمرین پشت درهای بسته، عده‌ای از هواداران این تیم به محل تمرین آمدند و توانستند این تمرین را از نزدیک نظاره کنند. آنها در این تمرین با تشویق تیم سعی کردند فضای مشتنج روزهای اخیر را آرام کنند و به مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم دسته گل هدیه دادند.

در شرایطی که اوضاع تراکتورسازی بسیار بغرنج به نظر می‌رسید،‌ تمرین امروز در فضایی بسیار آرام برگزار شد و به نظر می‌رسد آرامش به این تیم بازگشته است. تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان ذوب‌آهن است. این تیم روز پنجشنبه عازم اصفهان خواهد شد. محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی که بعد از دیدار مقابل سپیدرود رشت از تیم کنار گذاشته شد، هم‌چنان غایب تمرینات است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد...

طرفداری| پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد و راهی فرودگاه شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند. تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار