Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:12:36 GMT

انشعاب برق روستاییان ورامین اقساطی شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۵۹۲

انشعاب برق روستاییان ورامین اقساطی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم حاجی مزدرانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در جشن نیمه شعبان ورامین با اعلام خبر اقساطی شدن انشعاب برق روستاییان این شهرستان اظهار داشت: برای اولین بار قرار است در روستاهای شهرستان ورامین میز خدمت برگزار شود و در این راستا پس از اخذ مجوز از سوی مدیریت عامل شرکت توزیع برق استان تهران به مناسبت أعیاد شعبانیه انشعابات خانگی روستایی با نرخ روستایی و برای اولین بار طی اقساط ده ماهه واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مقصد اول این سفرهای روستایی و میز خدمت را روستای قشلاق امرآباد در هفته آینده بر شمرد و افزود: در این روز به همراه کلیه معاونین و مأمورین بازدید در سطح روستا حاضر گشته و ضمن ثبت درخواست‌ها به صورت اینترنتی در محل از درخواست‌ها بازدید انجام و کمیسیون واگذاری انشعاب در محل تشکیل و همان لحظه انشعاب نیز واگذار می‌شود.

حاجی مزدرانی از روستاییان خواست با توجه به فرصت محدود این طرح که در سطح هر روستا یکبار برگزار می‌شود نهایت همکاری را داشته و استفاده لازم را ببرند.
 

کد خبر 4596562

منبع: مهر

کلیدواژه: برق ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد

 

 

 

 

 همایش دهیاران، پیرامون مشارکت روستائیان در تولید با حضور فرماندار و بخشدار بخش مرکزی زرند در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد. 

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بیان اینکه دهیاران نماینده عالی دولت در روستا‌ها هستند، گفت: اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در روستا‌ها باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم باید تفاوت کار و تلاش جهادی و فعالیت‌های روزمره را بدانند و دهیاران باید پاسخگوی کلیه مطالبات مردم باشند.

 وی همچنین از برگزاری نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات روستا‌ها به صورت ماهانه با حضور مدیران مرتبط استانی خبر داد و از دهیاران خواست در امورات فنی پروژه‌های روستایی سازوکار لازم را برای تسریع در پروژه‌های عمرانی به انجام رسانند.

طاهری، بخشدار بخش مرکزی زرند نیز با تشریح برنامه‌های پیش رو و دستور فرماندار مبنی بر استفاده عملیاتی از نامگذاری و شعار سال در حوزه جهش تولید و مشارکت مردم از دهیاران خواست ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های روستایی در حوزه تولیدات روستایی را در دستور کار خود قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • بازدید شبانه ۴۵ گردشگر تهرانی از جاذبه‌های گردشگری ورامین
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • روستای فهرج یزد به روستای هدف گردشگری تبدیل می‌شود
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • شب به یادماندنی در چند کیلومتری پایتخت
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر