Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کومیته مردان ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی نایب‌قهرمانی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان تکیه زد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان با حضور ۶۶۱ کاراته‌کا از ۷۸ کشور به‌مدت ۳ روز (جمعه ۳۰ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه) در شهر رباط مراکش برگزار شد که در خاتمه تیم مردان کشورمان موفق شد با کسب یک مدال طلا توسط سجاد گنج‌زاده، یک مدال نقره توسط علی اصغر آسیابری و یک مدال برنز توسط صالح اباذری پس از تیم اوکراین بر سکوی نایب‌قهرمانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جدول رده‌بندی کومیته مردان، تیم اوکراین با ۲ مدال طلا اول شد. تیم ایران با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم‌های مصر و قزاقستان هر کدام با یک مدال طلا و یک مدال برنز مشترکاً سوم شدند.

تیم ترکیه با ۳ مدال نقره و یک مدال برنز چهارم شد. ژاپن با یک مدال نقره و ۲ مدال برنز در جای پنجم قرار گرفت و تیم‌های ازبکستان، آذربایجان، آلمان و ایتالیا با کسب یک مدال برنز مشترکاً در مکان ششم قرار گرفتند.

اما در مجموع مردان و بانوان جایی که تیم ایران علاوه بر ۳ مدال طلا، نقره و برنز مردان، توسط طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز به ۲ مدال برنز دست یافت، تیم ترکیه با کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۴ مدال برنز اول شد. اوکراین با ۳ مدال طلا و یک مدال نقره در رده دوم قرار گرفت و تیم ژاپن با ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و ۶ مدال برنز در جای سوم ایستاد.

تیم مصر با یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز چهارم شد و تیم ایران با یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۳ مدال برنز در جای پنجم قرار گرفت.

تیم‌های ایتالیا و قزاقستان با یک مدال طلا و یک مدال برنز ششم شدند، چین و سوئیس با یک مدال طلا، روسیه و اسپانیا با ۲ مدال نقره و یک مدال برنز، چین تایپه و مکزیک با یک مدال نقره و مراکش با ۳ مدال برنز در رده‌های هفتم تا دهم ایستادند.

تیم‌های آلمان، آذربایجان، ازبکستان، یونان، اتریش، فیلیپین و فرانسه نیز هر کدام با یک مدال برنز مشترکاً یازدهم شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاراته کارافرین کاراته قهرمانی جهان قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/ علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/ Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع سه مدال برای والیبال ایران کسب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد