Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:14:50 GMT

اعتراض رسمی پرسپولیس نسبت به اقدام عربستانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۸۶۴

مدیر عامل پرسپولیس در جلسه‌ای با نماینده کنفدراسیون، مراتب اعتراض جدی خود به اقدام عربستانی‌ها در بلیت فروشی مسابقه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، در نشست امروز مدیران برای بازی پیس رو مقرر و مصوب شده بود که بلیت فروشی مسابقه پرسپولیس و الاهلی عربستان از عصر امروز یک شنبه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پرسپولیس در نوبت عصر برای راستی آزمایی و بررسی شرایط تهیه بلیت توسط ایرانی‌ها به محل اعلام شده مراجعه کرده و مشاهده کردند با وجود اعلام قبلی از فروش بلیت خبری نیست. بر این اساس مراتب به سرعت به اطلاع نماینده کنفدراسیون رسید که در پی آن مدیرعامل سرخپوشان، مراتب اعتراض باشگاه پرسپولیس را مستقیم به ناظر مسابقه اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس همچنین اقدام مکاتبه رسمی نموده و اعتراض خود را از طریق ناظر تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا نمود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های شهرداری سیرجان و نماینده البرز که قرار بود روز ۲۲ فروردین ماه در سیرجان برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم نماینده البرز، انجام نشد.

تیم نماینده البرز مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه بوده و سه بر صفر بازنده اعلام می شود. این تیم باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های فرا ایستاتیس کران فارس و بانوان البرز برگزار و از سوی سمانه امیری، مدیر تیم فرا ایستاتیس کران فارس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کد خبر 6084471

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال