Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:07:10 GMT

واژگونی اتوبوس در لرستان/ ٣۵ کشته و مصدوم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۸۷۰

واژگون شدن یکدشتگاه اتوبوس تا کنون 5 کشته و حدود ٣٠ مصدوم برجای گذاشت. آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری ایرنا نوشته است کخ واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس در جاده دورود - خرم آباد تا کنون 5 کشته و حدود ٣٠ مصدوم برجای گذاشته است.
این حادثه ساعت 21 امشب رخ داد.
با اعلام حادثه به اورژانس بلافاصله ٨ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان نیز جزئیات تصادف خونین زائران جمکران در جاده دورود- خرم‌آباد را تشریح کرد و گفت: این سانحه ۵ کشته و ۳۰ مجروح داشته است.
حسینعلی رفایی در گفت و گو با مهر، با اشاره به واژگونی اتوبوس زائران جمکران که به سمت کوهدشت در حرکت بود، اظهار داشت: تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۳۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.
وی با بیان اینکه ۱۲ آمبولانس و ۲ اتوبوس آمبولانس هلال احمر به محل حادثه برای انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان، اعزام شدند؛ تصریح کرد: مجروحان این حادثه رانندگی به بیمارستان دورود منتقل شده‌اند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان یادآور شد: پزشکان متخصص از شهرستان ازنا نیز به بیمارستان دورود آمده و بر بالین مجروحان حادثه حاضر شده‌اند.اگر نیاز باشد مجروحان را به سایر بیمارستان‌ها منتقل خواهیم کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم