Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:56:26 GMT

روحانی چهارشنبه به کدام استان سفر می‌کند؟+برنامه‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۶۸۷۷

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت چهارشنبه هفته جاری (4 اردیبهشت‌ماه) به استان کردستان سفر می‌کند.

به گفته استاندار کردستان، هدف رئیس جمهور از سفر به استان شتاب‌بخشی بر روند همه جانبه توسعه‌ کردستان است و پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضاً عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن مرادنیا افزود: رئیس جمهور به محض ورود به سنندج و بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معزز، ساعت 9صبح در استادیوم استقلال با مردم میهمان‌نواز دیدار خواهد کرد و سپس با نخبگان، روحانیون، فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی به گفت‌وگو می‌نشیند.

وی گفت: همچنین در این سفر جلسه شورای اداری استان برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی توسعه‌ کردستان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان از همه مردم دعوت کرد که ضمن حضور در استادیوم استقلال سنندج و با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی «همدلی و همراهی» خود را به ثبت برسانند و برگ زرین دیگری به افتخارات استان فرهنگی کردستان اضافه کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آقای رئیسی در نخستین روز سفر به پاکستان با رئیس جمهور، نخست وزیر، رؤسای مجالس سنا و ملی و همچنین فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت