Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:28:47 GMT

پرسپولیس به دنبال هموار کردن راه صعود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۰۲۰

پرسپولیس به دنبال هموار کردن راه صعود

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری حساس امشب به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس که روز جمعه تهران را به مقصد دوبی ترک کرد، حالا خودش را آماده می‌کند تا امشب (دوشنبه) در جریان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ٢٠ در ورزشگاه آل‌مکتوم به مصاف الاهلی عربستان برود.

پرسپولیسی‌ها که دو هفته قبل در بازی رفت در دوبی از الاهلی عربستان میزبانی کرده بودند توانستند با نمایشی منطقی و حساب شده حریف پر قدرت عربستانی را با گل‌های شجاع خلیل‌زاده و علی علیپور دو بر صفر شکست دهند تا ۴ امتیازی شده و با فراموشی نتایج ضعیف دو دیدار قبلی در این رقابت‌ها، شانس صعود را برای خود زنده نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از بازی رفت برابر الاهلی شاگردان برانکو با تساوی یک بر یک برابر پاختاکور در ورزشگاه آزادی و در ادامه شکست یک بر صفر برابر السد قطر در دوحه فقط یک امتیازی بودند اما پیروزی با ارزش برابر الاهلی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، حالا پرسپولیس را امیدوار کرده تا پیروزی در بازی امشب، راه صعود را برای خود هموارتر کند.

پرسپولیس برای دیدار برابر الاهلی عربستان بازیکن محرومی ندارد اما ماریو بودیمیر به دلیل مصدومیت نمی‌تواند سرخپوشان را همراهی کند. البته چند روز پیش از این دیدار احمد نورالله‌ی هم با مصدومیت جزئی مواجه بود که مشکلی برای بازی امشب ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی