Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-20@01:38:52 GMT

گام شیدایی منتظران ظهور در نکا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۰۹۷

عصر روز نیمه شعبان مداحان، هیئات مذهبی و روحانیون شهرستان نکا با حضور در خیابان و در قالب برنامه راهپیمایی منتظران ظهور برای اولین بار با شعار حماسه حضور به سوی ظهور از مصلی امام خمینی(ره) تا یادمان شهدای گمنام این شهرستان را پیمودند. به گزارش بلاغ، عصر روز نیمه شعبان مداحان، هیئات مذهبی و روحانیون شهرستان نکا با حضور در خیابان و در قالب برنامه راهپیمایی منتظران ظهور برای اولین بار با شعار حماسه حضور به سوی ظهور از مصلی امام خمینی(ره) تا یادمان شهدای گمنام این شهرستان را پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در مکان یادمان شهدای گمنام نیز تعدادی از مداحان به مناسبت نیمه شعبان به شعر و مولودی‌خوانی همراه با مدیحه‌سرایی پرداختند.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد