Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل پرسپولیس در جلسه‌ای با نماینده کنفدراسیون، مراتب اعتراض جدی خود به اقدام عربستانی‌ها در بلیت فروشی مسابقه را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، در نشست امروز مدیران برای بازی پیس رو مقرر و مصوب شده بود که بلیت فروشی مسابقه پرسپولیس و الاهلی عربستان از عصر امروز یک شنبه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پرسپولیس در نوبت عصر برای راستی آزمایی و بررسی شرایط تهیه بلیت توسط ایرانی‌ها به محل اعلام شده مراجعه کرده و مشاهده کردند با وجود اعلام قبلی از فروش بلیت خبری نیست. بر این اساس مراتب به سرعت به اطلاع نماینده کنفدراسیون رسید که در پی آن مدیرعامل سرخپوشان، مراتب اعتراض باشگاه پرسپولیس را مستقیم به ناظر مسابقه اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس همچنین اقدام مکاتبه رسمی نموده و اعتراض خود را از طریق ناظر تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد

آرای کمیته انضباطی درباره تیم های متخلف لیگ یک صادر شد.

طرفداری | کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های پارس جنوبی جم و داماشیان رشت برگزار و از سوی سیامک کوهنورد، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیرورزشی باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد.

*دیدار تیمهای سایپا و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی علیرضا قدیری، مربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام غیررسمی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم خیبر خرم اباد به دلیل تخلف تماشاگرانش، پرتاب اشیا و سوء رفتار تیمی و نقض اصول کلی رفتار باید 700 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم سایپا به دلیل سوءرفتار تیم باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مرتضی عبدی ، مالک منتسب به تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

مهدی رسولی، منتسب به تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امین نظری، سرپرست تیم خیبر خرم آباد به دلیل نقض اصول کلی مقررات و حضور در کنفراس خبری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مجتبی سراسیابی، سرمربی تیم سایپا به خاطر بدرفتاری و رفتار غیرورزشی نسبت به مقامات رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

مجید قشقایی، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

جهانگیر عسکری، مربی تیم خیبرخرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام غیر رسمی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت 6 ماه تعلیق شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

با صدور این رای از قرار دستور موقت به شماره 3040 نسبت به مجتبی سرآسیابی، سرمربی، مجید قشقایی، بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسکری مربی تیم خیبر خرم اباد رفع اثر می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال