Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا - «سامی ابو زهری» سخنگوی حماس روز یکشنبه در واکنش به برگزاری مانور هوایی مشترک نیروهای اماراتی و صهیونیستی در یونان گفت: مانور مشترک میان امارات و اشغالگران ننگ بزرگی است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، ابو زهری گفت: برگزاری مانور مشترک در یونان میان نیروهای اماراتی و اسرائیلی دردناک، ضربه ای سخت و ننگ بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اقدام، اسرائیل را به تداوم جنایت های خود علیه مردم فلسطین تشویق می کند و خنجری از پشت به امت اسلامی و مردم فلسطین است.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته در گزارشی اعلام کرد که، خلبانان نیروی هوایی امارات در کنار خلبانان رژیم صهیونیستی در مانور هوایی یونان شرکت کردند.
خبرنگار این رسانه صهیونیستی که این گزارش را تهیه کرده، افزوده است: چه کسی باور می کرد که روزی فرا برسد که خلبانان اماراتی در کنار خلبانان اسرائیلی باهم تمرین نظامی داشته باشند.
مانور نظامی یونان بین روزهای 8 تا 12 آوریل در پایگاه هوایی «آندراویدا» یونان و با حضور خلبانانی از کشورهای یونان، آمریکا، ایتالیا، قبرس، رژیم صهیونیستی و امارات برگزار شد.
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی پیشتر در ماه مارس 2018 نیز در مانور هوایی یونان شرکت داشتند که حضور نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این مانور رسانه ای نشده بود.
در ماه های گذشته چندین هیأت ورزشی صهیونیستی در کنفرانس ها، همایش های ورزشی در برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شرکت کردند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که شرکت هیأت های اسرائیلی به همگرایی میان تل آویو و کشورهای عربی خواهد انجامید.
پیش از آن و در آبان ماه 97 یک هیأت رژیم صهیونیستی به امارات سفر کرد و سرود این رژیم نامشروع برای نخستین بار در ابوظبی نواخته شد.
از سوی دیگر انتشار تصاویر دیدار ناصر التمیمی رییس فدراسیون جودو امارات با «میری ریگو» در مرکز ابوظبی جنجال آفرین شد و اعتراض مردم کشورهای عربی به ویژه شهروندان اماراتی را در پی داشت.
شبک**9365**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حماس امارات متحده عربي رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش رتبه اقتصادی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

آژانس بین‌المللی رتبه‌بندی اس اند پی گلوبال رتبه اعتباری بلندمدت رژیم صهیونیستی را به دلیل تنش با ایران کاهش داد.

به گزارش ایسنا، اس اند پی، به دومین آژانس رتبه‌بندی اعتباری ایالات‌متحده تبدیل شده که پس از کاهش امتیاز اعتباری این رژیم در ماه فوریه توسط مودیز به دلیل «درگیری نظامی مداوم با حماس» رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی را کاهش داده است.

این آژانس، رتبه‌بندی بلندمدت اعتباری ارزهای خارجی و داخلی رژیم صهیونیستی را از «AA-» به «A+» و از «A-۱+» به «A-۱» کاهش داد.

اس اند پی توضیح داد که چشم‌انداز منفی این خطر را منعکس می کند که جنگ رژیم صهیونیستی و حماس و رویارویی با حزب‌الله می‌تواند بر پارامترهای اقتصادی، مالی و تراز پرداخت‌های رژیم صهیونیستی به‌طور قابل توجهی بیش از آنچه در حال حاضر انتظار داریم تاثیر بگذارد.

اس اند پی گفت: «افزایش اخیر در رویارویی با ایران خطرات ژئوپلیتیکی را برای رژیم صهیونیستی افزایش داده است. به گفته آژانس، احتمالا از درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر اجتناب خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در طول سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت، در حالی که قبلا فرض می‌شد که فعالیت نظامی بیش از ۶ ماه طول نخواهد کشید».

اقتصاددانان هشدار داده‌اند که جنگ بر بودجه رژیم صهیونیستی سنگینی می‌کند و  این خصومت‌ها باعث شده است که هر سه آژانس رتبه‌بندی اعتباری ایالات‌متحده، مودیز، اس اند پی و این کشور را در نظارت منفی قرار دهند.

اس اند پی پیش‌بینی کرده است که کسری بودجه عمومی رژیم صهیونیستی در سال جاری به هشت درصد از تولید ناخالص داخلی افزایش می‌یابد که بیشتر از تخمین ۶.۶ درصدی دولت خواهد بود که بیشتر به دلیل هزینه‌های دفاعی بالاتر است.

به گفته آژانس رتبه‌بندی، انتظار می‌رود کسری‌های بزرگ‌تر در میان‌مدت ادامه داشته باشد و انتظار می‌رود که خالص بدهی عمومی دولت در سال ۲۰۲۶ به ۶۶ درصد تولید ناخالص داخلی برسد.

دیگر خبرها

  • حماس حمله به مقر حشد شعبی عراق را محکوم کرد
  • عملیات وعده صادق ثابت کرد هیچکدام از سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی قادر به خنثی کردن حمله ایران نیستند/ جو بایدن اذعان کرد، ۱۰ کشور در کنار اسرائیل بودند و آمریکا در مرکز فرماندهی قرار داشت/ایران در عملیات وعده صادق توانست از حمایت‌ دولت‌های منطق
  • ریزش رتبه اقتصادی رژیم صهیونیستی ادامه دارد
  • تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم
  • عملیات وعده صادق مانور اثرمعکوس تحریم‌ها
  • بکش اما خطا نکن!
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید