Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:31:50 GMT

آغاز بارش باران و برف از امروز در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۴۵۴

آغاز بارش باران و برف از امروز در مازندران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز دو‏شنبه دوم اردیبهشت ابری همراه با بارش پراکنده ازبعدازظهر با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، باران و وزش باد گاهی نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: از بعدازظهر امروز تا صبح روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت شاهد تشدیدبارندگی، وزش باد گاهی نسبتأ شدید، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.   معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان روز سه شنبه سوم اردیبهشت ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، وزش باد گاهی نسبتاً شدید، کاهش دما و احتمال رعدوبرق خواهد بود.   اسدی افزود: آسمان مازندران روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت اوایل صبح ابری همراه با بارندگی بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.
وی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و پرآب بودن رودخانه‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می‌شود.   معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران  با بیان اینکه توصیه می‌شود از آمد وشد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.گفت: در محور‌های کوهستانی بدلیل بارش برف، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می‌شود.   اسدی توصیه کرد در صورت امکان از مسافرت غیر ضروری در محور‌های کوهستانی پرهیز و در صورت لزوم رانندگان هنگام تردد تجهیزات زمستانی بهمراه داشته باشند.   وی شالیکاران استان نیز هشدار داد روز‌های دوشنبه و سه شنبه بدلیل بارندگی و کاهش دما، عملیات نشاکاری توصیه نمی‌شود.   معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: هوای استان روز پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.   انتهای پیام/آ     پیش بینی هوای مازندران تا پایان هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

طی پنج روز آینده وضعیت جوی بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران؛ وزش باد شدید و از امروز (26 فروردین‌ماه) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. ضمن اینکه طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از امروز (۲۶ فروردین) روند افزایشی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۸ فروردین) کمی ابری، به‌تدریج ابری با احتمال رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • پیش بینی بارندگی شدید در استان بوشهر
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران