Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:51:48 GMT

توهین تلویزیون من وتو به یکی از اقوام ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۵۸۵

توهین تلویزیون من وتو به یکی از اقوام ایرانی

این اولین بار نیست که این تلویزیون مروج بی‌بند و باری، نشانگان قومی و ملی را هدف تمسخر قرار می‌دهد.
کیوان عباسی صاحب اسمی تلویزیون یاد شده را گرداننده شبکه گسترده قاچاق دختران و زنان از اروپا به آمریکای شمالی معرفی می‌کنند.
مدت‌ها پیش یکی از مجریان این شبکه در پیامی محرمانه خواهان فراهم شدن زمینه برای بازگشت به ایران شده بود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اقوام ایرانی من و تو کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با محوریت تجلیل از مقام و جایگاه هنرمند پرآوازه کشور، منطقه و کردستان ماموستا حسن زیرک همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد.

این همایش با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی سنتی از استان‌های شمال‌غرب کشور در بوکان برگزار شد.

 در ابتدای این همایش، صنعتی فرماندار بوکان این خطه از ایران را کانون زایش فرهنگ، هنر و ادبیات غنی کوردی دانست که در آن انسان‌های نام‌آور و اسطوره‌ای را تقدیم هنر و ادبیات این سرزمین کرده است.
 
 وی افزود: بی شک بوکان با وجود ده‌ها شاعر، موسیقی‌دان، نویسنده، ادیب و هنرمند در حوزه‌های مختلف جایگاه بسیار مهمی در پربار کردن فرهنگ این سرزمین ایفا کرده است.
 
 فرماندار بوکان با اشاره به شخصیت و جایگاه ماموستا حسن زیرک خواننده برجسته کورد بیان کرد: بی شک نام و صدای ماموستا حسن زیرک در تمام سرزمین ایران و حتی خارج از مرز‌ها و در بین غیر کرد زبانان نیز دوستداران و هواداران بسیاری دارد که این مهم از وی یک اسطوره بلامنازع در عرصه موسیقی کوردی ساخته است.
 
وی افزود: بوکان دارای سرمایه‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف است که ایران به آنان افتخار می‌کند همچون استاد هژار که رهبر معظم انقلاب از آن به نیکی یاد می‌کند.
 
 وی تصریح کرد: بوکان از نظر هنر و ادبیات بسیار غنی و دارای فرهنگی با پیشینه‌ای ماندگار می‌باشد که برای حفظ آن نیاز به برنامه‌ریزی شبانه‌روزی است.
 
 فرماندار بوکان بیان کرد: دولت سیزدهم و مسئولان کشوری و استانی دید بسیار مثبتی به برگزاری و همایش‌های هنری دارند و این مهم می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در آینده هنر و شناساندن بزرگان این عرصه به نسل جوان دارد.
 
 صنعتی گفت: بایستی با همکاری مسئولان شهرستانی نام‌گذاری معابر و خیابان‌های اصلی شهر مفتخر به نام هنرمندان بزرگ شهرستان گردد تا حداقل بتوانیم نام این بزرگان را پاس بداریم.
 
 وی افزود: امیدواریم جایزه سالیانه حسن زیرک در شهرستان برگزار شود؛ زیرا این هنرمند و اسطوره نامدار به‌تن‌هایی پرچم‌دار یک فرهنگ است.
 
 نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد برگزاری چنین برنامه‌ها به‌صورت مداوم باشیم.
 
 محمد قسیم عثمانی افزود: هرچند افتخار بوکان وجود هنرمندان بزرگی، چون حسن زیرک است؛ اما باید سعی شود حسن زیرک‌ها در این شهر شکوفا شوند.
 
 وی عنوان کرد: بوکان سرشار از جوانان نخبه در همه عرصه‌ها است و پس باید کاری کرد که این افراد شکوفا شوند
 
 نماینده ادوار مردم بوکان در مجلس بیان کرد: باید زمینه‌های اجرای برنامه‌های بزرگ در این شهرستان فراهم شود که این مهم خود یک هنر است.
 
 در ادامه همایش فیلمی یک‌ساعته از زندگی ۱۱ هنرمند فقید عرصه موسیقی (ماموستا حسن زیرک، اسماعیل آقای چوگالی، علی خندان، حمه جان، حمه آمان، ابراهیم فتاحی، سلطان محمدی، عبه چکول، قاله مره، علی‌کردار و عبه درژه) پخش شد.


اجرای قطعات موسیقی توسط گروه‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی کردستان و پنل‌های علمی تخصصی از دیگر برنامه‌های این همایش یک روزه بود.

در این همایش و با حضور خانواده مرحوم ماموستا حسن زیرک از این شخصیت و هنرمند برجسته تجلیل و یادش گرامی داشته شد.

همچنین از خانواده ده نفر از هنرمندان و مفاخر حوزه هنر و موسیقی شهرستان تجلیل شد.

حسن زیرک یکی از نام آوران عرصه موسیقی است، کسی که با وجود گذشت سال‌ها از مرگش، طنین صدایش دل و جان هر شنونده‌ای را می‌نوازد.

 

 

دیگر خبرها

  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • رادیو فرهنگ در سالی که گذشت/ از توجه به فرهنگ اقوام تا برنامه‌های جدید 
  • بوکان میزبان همایش موسیقی نواحی و اقوام ایرانی
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد
  • شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند