Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:55:33 GMT

ترابی: الاهلی را دست کم نمی‌گیریم اما بازی را می‌بریم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۵۸۶

ترابی: الاهلی را دست کم نمی‌گیریم اما بازی را می‌بریم

این بازیکن، یکی از ارکان بالانشینی هفته های اخیر سرخپوشان به شمار می رود. فوتبالیستی که وقتی در سایپا شروع به رشد کرد، همه می دانستند روزی به یک ستاره واقعی برای تیم ملی بدل می شود. با مهدی در امارات گفت و گویی داشتیم که می خوانید:

*اردوی دوباره در امارات را چطور می بینی؟

شهر دبی از امکانات بسیار خوبی برای فوتبالیست های حرفه ای بهره می برد و از این رو، وضعیت مان خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شرایط آب و هوایی کمی در روز اول، بچه ها را اذیت کرد زیرا دبی گرم تر و شرجی تر از تهران است اما در زمین تمرین های بسیار خوب، کار می کنیم و روحیه بازیکنان هم بالاست.

*الاهلی عربستان را در بازی رفت شکست دادید. این بار پیش بینی تو از نتیجه بازی چیست؟

الاهلی تیم خوبی بود. در بازی رفت هم دیدید که سرعت این تیم بالا بود و با هر حمله ای که می کرد، خطرساز نشان می داد اما توانستیم با آنالیز خوبی که کادرفنی داشت، حریف را کنترل کنیم و آنها را شکست بدهیم. من اهل پیش بینی نتایج نیستم اما امیدوارم بتوانیم یک برد دیگر به دست بیاوریم و هواداران را شاد کنیم.

*به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس، به نوعی حریف را دست کم گرفته اند؟

نه این طور نیست. اتفاقا در اردو با بچه ها صحبت می کنیم و از قدرت این تیم حرف می زنیم. الاهلی چند بازی است که نتیجه خوبی نگرفته و سرمربی این تیم هم اخراج شده ولی این باعث نمی شود که بگوییم آنها تیم ضعیفی هستند. اصلا حریف را دست کم نمی گیریم اما برای پیروزی مقابل آنها تلاش می کنیم.

*شرایط لیگ ایران را چطور ارزیابی می کنی؟

بازی ها سخت و دشوار شده و هر چه به پایان رقابت ها نزدیک می شویم، هیجان بالاتر می رود. ما اگر در اصفهان می توانستیم ذوب آهن را شکست بدهیم، وضعیت خیلی فرق می کرد ولی تساوی هم خوب بود. از سوی دیگر، شکست تراکتورسازی و پدیده هم به پرسپولیس کمک می کند. من فکر می کنم اگر بتوانیم سپاهان را در بازی روز جمعه از پیش رو برداریم، قدم بزرگی به سمت قهرمانی برداشته ایم.

*وضعیت خودت چطور است؟

من هم در دیدار با سایپا توانستیم به اندازه یک نیمه استراحت کنم و شرایط خوبی دارم. البته اکثر بازیکنان تیم مان با درد برای پرسپولیس بازی می کنند اما به خاطر هواداران، هر مشکلی هم در میان باشد، نمی گذاریم که وضعیت مان را خراب کند. انشالله بتوانیم با کسب برد برابر الاهلی، یکبار دیگر قهرمانی را برای طرفداران مان به ارمغان بیاوریم. قطعا قهرمان شدن با پیراهن پرسپولیس برای من می تواند بسیار جذاب باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترابی الاهلی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم الهلال عربستان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، با ارسال پیامی از هواداران الزعیم تشکر و عذرخواهی کرد.

العین امارات عصر سه شنبه در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با وجود شکست 2-1 مقابل الهلال در ورزشگاه کینگدام آرنا، به فینال این پیکارها راه یافت. العین چهارشنبه گذشته در ابوظبی با نتیجه 4 بر 2 الهلال را شکست داده بود.

ژسوس در نشست خبری پس از بازی گفت: از هواداران به خاطر حضور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم زیرا با وجود اینکه تیم در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرد، به اندازه کافی برای رسیدن به فینال تلاش نکردیم.

وی افزود: چندین موقعیت ایجاد کردیم که از آنها استفاده نکردیم و یک ضربه پنالتی صحیح داشتیم که در دقیقه 46 اعلام نشد.

وی ادامه داد: کنو را به زمین فرستادم تا از قد او در خط حمله بهره ببرم تا بازیکنانی داشته باشیم که توانایی رقابت در ضربات هوایی را داشته باشند. ما 10 فرصت گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: برخی از عناصر هجومی تیم مانند میتروویچ و همچنین نیمار را از دست داده ایم و نیاز داشتیم به دنبال راه حل های تهاجمی باشیم بدون اینکه روی هماهنگی تیم تاثیر بگذارد، بنابراین تعویض هایی انجام شد تا فشار هجومی روی حریف افزایش یابد.

ژسوس ادامه داد: ما هنوز دو عنوان قهرمانی پیش رو داریم که می توانیم به آنها دست پیدا کنیم، لیگی که هنوز قطعی نشده است و همچنین جام پادشاهی.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: بعد از 45 بازی فقط یک بار شکست خوردیم، این موضوع را نباید فراموش کنیم، من بعد از بازی در رختکن به بازیکنان گفتم سر خود را بالا بگیرید، شما هر چه در زمین داشتید ارائه کردید، اما موفق نبودیم.

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم