Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیر سرتیپ «سیروس امان‌اللهی» با اشاره به بهینه‌سازی سلاح یوزی و تحویل این سلاح به تیپ نوهد گفت: سلاح یوزی دارای اشکالاتی جزئی بود و با برطرف شدن این ایرادات، تعدادی از این سلاح به تیپ نوهد نزاجا تحویل داده شد.

امیر سرتیپ «سیروس امان‌اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به بهینه‌سازی سلاح یوزی و تحویل این سلاح به تیپ نوهد گفت: سلاح یوزی دارای اشکالاتی جزئی بود و امروز با برطرف شدن این ایرادات، تعدادی از این سلاح به تیپ نوهد نزاجا تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یقینا تحویل سلاح یوزی، تاثیر بسزایی در راستای ارتقای توان رزمی نوهد خواهد داشت، گفت: سازمان جهاد خودکفایی نزاجا در زمینه قطع وابستگی به دنیای استکبار تلاش‌های زیادی انجام می‌دهد و ما ثمره این تلاش‌ها را امروز مشاهده می‌کنیم.

فرمانده تیپ نوهد نزاجا همچنین در خصوص حضور تکاوران این تیپ در مناطق سیل‌زده کشورمان گفت: هم اکنون تکاوران نوهد در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان استان گلستان و روستای چم‌مهر در شهرستان پلدختر استان لرستان حضور دارند و کمک‌حال مردم سیل‌زده هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده تیپ نوهد توان رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است

معاون رییس جمهور: اقتدار ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که امروز نیروهای مسلح در مقابله با دشمن نه با سرباز بلکه با فرمانده ارشد آنها در حال جنگ بوده و آنها را خلع سلاح کرده اند.

به گزارش مشرق، " سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی " روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر افزود: برغم اینکه کشورهای منطقه مستقیم یا غیر مستقیم با دشمنان انقلاب اسلامی همکاری دارند جبهه های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته طوریکه در بن بست استراتژیک قرار گرفته اند و به لطف الهی کار این رژیم تمام است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعد اقداماتی از این دست علیه شیطان بزرگ شکل خواهد گرفت افرود: دور نمی بینیم که آینده جهان را ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت جهانی به نقطه ای برسد که کسی که رهبری شیاطین عالم را بدست گرفته بطور مستقیم مجبور به ورود شود همانگونه که در شهادت سردار سلیمانی مجبور به ورود مستقیم شد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود خواهد رسید ادامه داد: توان و پیشرفت ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که امروز در جغرافیایی بزرگتر و در آینده نوع هماورد با خود قدرت های شیاطین عالم خواهد بود.

وی تصریح کرد: استراتژیی که برای ارتش تعریف شده است به گونه ای است که این نیرو باید به سمتی برود که خودش را در اقصی نقاط جهان به عنوان یک نیروی بالاتر و دست بالا به جهانیان تحمیل کند.

معاون رییس جمهور با قدردانی از رشادت های نیروهای مسلح گفت: اقدامات ویژه نیروهای مسلح با تکیه بر دین مداری ، غیرت ، ولایت مداری و وطن دوستی نیروها در دوران دفاع مقدس و پس از آن رقم خورده است.

وی افزود: هرچند ارتش قبل از انقلاب به ظاهر جزو ارتش های مجهز منطقه بود اما وابسته به کمک های لجستیکی و مشتشاری غرب بود که پس از انقلاب نه تنها کمک هایش به ارتش قطع شد بلکه تمام اطلاعات این نیرو را نیز در اختیار دشمن قرار داد.

قاضی زاه هاشمی اضافه کرد: در همین راستا نخستین جهاد خودکفایی با توجه به شرایط استراتژیک جنگ در برخی نیروهای ارتش به خصوص نیروی هوایی تشکیل شد و هیمنه تجهیزاتی، پشتیبانی و مدرن سازی که کشورهای غربی از رژیم صدام داشتند بدست رزمندگان اسلام شکسته شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس چندین بار نیروی هوایی رژیم صدام حسین ساقط شد بطوریکه فقط در جزیره خارگ از توابع استان بوشهر ۵۰ فروند هواپیما توسط پدافند و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی سرنگون شد.

قاضی زاده هاشمی افزود: هرچند در زمان جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی نیز خسارت جانی و مالی متحمل شد اما خودباوری ، ایمان به خدا و بهره گیری از تجهیزات باعث شد تا نیروهای ارتش به خوبی از سرزمین ایران دفاع کنند .

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بدلیل ناکامی دشمن در عرصه نبرد مستقیم صدام با گرفتن موشک از شوروی مناطق مسکونی را بمباران کرد .

وی ادامه داد: آن جیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن تلاش برای بهره گیری از آخرین فناوری های نظامی بدلیل اینکه وجود تجهیزات به تنهایی بازدارنده نیست باید روحیه ایمان و ایثارگری نیز تقویت شود.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: امروز نسل جوان ارتش با الهام گرفتن از فرماندهان شهید خود در اوج آمادگی برای دفاع از میهن و انقلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه روز ارتش با سالروز تولد رهبر معظم انقلاب ( ۲۹ فروردین ) تقارن یافته است یادآور شد: ارتش ولایت مدار همیشه نمره قبولی و رضایت فرمانده معظم کل قوا را گرفته است.

قاضی زاده با اشاره به ضرورت مستند سازی حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد:برای انجام یک کار فاخر باید در مجموعه ارتش یگان هنری قوی ایجاد شود که بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز آماده همکاری در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند