Web Analytics Made Easy - Statcounter

این گونه سخن‌ها و امثال آن از زبان افرادی شنیده می‌شود که تریبون عمومی در انحصار آنان قرار دارد و از همین جایگاه وظیفه دارند مردم را به تقوی و اخلاق نیکو دعوت نمایند و از شرایط دشوار کشور با ملت سخن بگویند و مرهمی باشند بر زخم‌های آنان و نه این ادبیات که خلاف آن است. آنها عاقبت کسانی که می‌توانستند مانع تصویب این قطع نامه‌های فلج‌کننده شوند ولی نه تنها در این جهت حرکتی نکردند بلکه آن را کاغذ پاره نامیدند، را به خوبی می‌دانند و اتفاقا خودشان مروج و مداح آنها بودند و امروز که اعلام برائت از آن عملکرد نموده‌اند دیگر معنایی ندارد با زبان آنها سخن بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حرف‌ها نشانه قدرت و خرد ورزی نیست تنها مردمی که در هنگامه بروز تلخ آثار تحریم در زندگی شخصی خود و سفره‌های خالی‌شان، ماتم گرفته‌اند را بیشتر عصبی می‌کند و از نظام دور می‌سازد و همان دشمن غدار که ظاهرا مخاطب این حرف هاست را خوشحال می‌نماید.

بله این مردم خدا را دارند و غافل نیستند ولی تحریم و سیل و فقر و امثال آن نتیجه تصمیم اشتباه کسانی است که عقل خدادادی‌ خود را بکار نمی‌اندازند و خطاهای بزرگ خود را که اغلب عامدانه نیز می‌باشد، به خدا و فراموشی یاد خدا نسبت می‌دهند و حتی از دیگران می‌خواهند استغفار کنند!
امسال مسلماً سال آسانی نخواهد بود و برای عبور از گردنه‌های سهمگین آن وحدت و هم دلی و حمایت قاطع مردم و پرهیز از دشمن تراشی‌های بیهوده نیاز می‌باشد پس در سخن گفتن با افکار عمومی بیشتر باید دقت شود و از دامن زدن به شکافی که دشمن دانا و دوست نادان ایجاد کرده‌اند باید پرهیز گردد. این ضرورت، مسئولیت آنان که تریبون‌های عمومی را سالیان دراز است در اختیار دارند قطعا سخت‌تر می‌سازد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خطیب جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

نماینده شورای شهرستان عسلویه، محیط زیست را از آخرین اولویت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها دانست و گفت: صدها فلر این صنایع، آب، خاک ، هوا و سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه محسن محمدزاده عصر امروز در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یکی از مشکلات مهم زیست محیطی در عسلویه را آلودگی دانست و اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست مسئله‌ای بسیار جدی و حیاتی است و این مهم نگرانی بین مردم ایجاد کرده است.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی بیان کرد: محیط زیست از آخرین اولویت‌های در نظر گرفته شده از جانب پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی بوده است.

نماینده شورای شهرستان عسلویه، نیازها و مطالبات مردم شهرستان عسلویه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توسعه صنایع پارس جنوبی به ویژه آلایندگی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و صدها فلر این صنایع آب، خاک ، هوا و سلامتی مردم عسلویه و مناطق جنوبی استان بوشهر را نشانه گرفته است.

محمدزاده با اشاره به افزایش بیماری‌های ریوی ، حساسیت‌های پوستی و سرطان‌های مختلف در سراسر شهرستان عسلویه افزود: هیچگونه نگرانی از جانب مسئولان این صنایع در سال‌های اخیر احساس نشده است به گونه‌ای که روزانه  بر حجم و تعداد این فلرهای نابودگر اضافه می‌شود.

وی یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان عسلویه را عدم پرداخت 3 ساله عوارض آلایندگی دانست و اضافه کرد: باید محیط زیست استان بوشهر و شهرستان عسلویه به‌عنوان متولی اصلی کمیته تعیین عوارض آلایندگی نقش فعال در شناسایی و معرفی صنایع آلاینده داشته باشند اما متاسفانه تا امروز این مهم تحقق نیافته است.

نماینده شورای شهرستان عسلویه، در ادامه به بررسی راهکارهایی برای حفاظت و بهبود وضعیت محیط زیست عسلویه پرداخت.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است