Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@11:29:03 GMT

اتوبوس ژآپنی عابران را زیر گرفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۷۶۴۳

اتوبوس ژآپنی عابران را زیر گرفت

پلیس ژاپن اعلام کرد به دلیل ورود یک دستگاه اتوبوس عمومی به داخل پیاده رو در شهر کوبه واقع در غرب ژاپن، دستکم دو نفر کشته و 8 تن هم زخمی شدند. تصادف اتوبوس

این حادثه ساعت 14 بعد از ظهر امروز یکشنبه به وقت محلی در نزدیکی ایستگاه راه آهن مرکزی شهر کوبه روی داد.
پلیس محلی اعلام کرد فومیو اومو راننده 64 ساله این اتوبوس در محل حادثه دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژآپن

فومیو به پلیس گفته است که او قصد داشته است خودرو را متوقف کند اما پدال ترمز خودرو بریده شده بود و نتوانسته است خودرو را متوقف کند.
با این حال تحقیقات پلیس در مورد علت این حادثه آغاز شده است.

پلیس

این حادثه در حالی است که روز جمعه نیز بر اثر حمله مرگبار یک خودرو به عابران پیاده در شهر توکیو دو نفر کشته و 8 نفر نیز زخمی شدند.
در آن حادثه راننده 60 ساله یک خودرو سواری ابتدا به عابران حمله کرد و بعد از آن به یک خودرو دیگر در منطقه ایکی بوکورو کوبید./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده