Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: تاکنون سه گروه از این سازمان به منظور ارایه خدمات پزشکی و درمانی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، موسی رنجبری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه های اعزام شده در روستاها و محلات سیل زده شهرستان کارون مستقر و تاکنون به بیش از یک هزار نفر از سیل زدگان این استان خدمات درمانی ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین برای پشتیبانی این گروه ها، 20 نیروی کارشناس و متخصص از جمله پزشک متخصص، پیراپزشک، روانشناس، کارشناس بهداشت و فوریت‌ها، پرستار و دو دستگاه آمبولانس هم به منطقه اعزام شده است.
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هم اکنون تیم های پزشکی در شهرستان کارون مستقر هستند و داروخانه‌ای هم در اردوگاه راهیان نور با بیش از 500 میلیون ریال دارو آماده خدمت رسانی به مردم است.
براساس تصمیم وزارت کشور هرمزگان معین استان خوزستان است و سپاه امام سجاد هرمزگان نیز هم اکنون در شهرستان کارون مستقر است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج جامعه پزشكي مناطق سيل زده خوزستان سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه پاسداران پیرانشهر، گروههای جهادی و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع احصاء و‌ بررسی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و هم افزایی و مشارکت ادارات در راستای تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳، اعطای تسهیلات، تقویت گروههای جهادی و توجیح قرارگاه ها با هدف  اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

همچنین روساء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در خصوص چگونگی ارائه درخواست‌های پروژه‌های محرومیت زدایی جهت بهره گیری از بودجه‌های قرارگاه محرمیت زدایی، توسط عوامل سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه توجیه شدند.

تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تسهیل فرآیند وام های اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و محلی و پتانسیلهای متناسب منطقه ای از دیگر موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم