Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سابق اداره گاز چهارباغ به اتهام ارتشاء و با حکم شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ به حبس، شلاق، پرداخت جزای نقدی، انفصال موقت از مشاغل دولتی و منع از اشتغال به امور شغلی مختلف مربوط به اداره گاز محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی عسگری، رئیس سابق اداره چهارباغ به اتهام ارتشاء و با حکم قاضی رسول احمدزاده، دادرس شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ به ضبط مال ماخوذه به نفع دولت، تحمل پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و پرداخت جزای نقدی معادل ۳۰۰ میلیون تومان در صندوق دولت، انفصال موقت به مدت سه سال از مشاغل دولتی و منع از اشتغال به امور شغلی مختلف مربوط به اداره گاز به مدت دو سال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم مطابق اقرار صریح و بی شائبه خود اظهار داشته است که مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون تومان به شیوه‌های مختلف از مردم دریافت کرده است، حکم صادره توسط دادگاه تجدید نظر عینا تایید شده و جهت اعزام به زندان به متهم ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی چهارباغ حکم دادگاه زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نیکولاس ک. فردی که در کنسولگری ایران در پاریس تهدید به انفجار کرده بود امروز از سوی دادگاه پاریس به علت اعمال خشونت آمیز و تهدید به مرگ به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
نیکولاس ک ۶۱ ساله یک تبعه ایرانی فرانسوی است که روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با بستن جلیقه انفجاری تقلبی وارد کنسولگری ایران در منطقه ۱۶ پاریس شد.
او پیش از این و در سال گذشته نیز تلاش به سوزاندن ساختمان کنسولگری ایران در پاریس کرده بود که ناموفق بود و از سوی دادگاه پاریس به دو سال منع ورود به منطقه ۱۶ و کنسولگری ایران شده بود.
دادگاه پاریس به عنوان یک حکم تکمیلی این فرد را ملزم به مراقبت و ممنوعیت حمل سلاح از سوی پلیس و ممنوعیت تردد در منطقه ۱۶ پاریس (محل سفارت و کنسولگری ایران) محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق