Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@23:04:07 GMT

۲ ستاره مصدوم الهلال به استقلال می‌رسند؟

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۱۶۴

۲ ستاره مصدوم الهلال به استقلال می‌رسند؟

به گزارش جهان نيوز، به نقل از اسپورت، الهلال خود را آماده دیدار برگشت برابر تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند. سایت رسمی باشگاه الهلال از وضعیت دو بازیکن مصدوم خود قبل از رویارویی با استقلال سخن به میان آورد.
به نوشته اسپورت، عبدالله عطیف، هافبک تیم فوتبال الهلال به شرایط بازی رسیده و می‌تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند اما به نظر می‌رسد که وضعیت آندره کاریلو، بازیکن پروی این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی باشگاه الهلال درباره این بازیکن نوشت که او کمی احساس درد دارد اما تمرینات خود را آغاز کرده بدون اینکه توضیحی درباره حضور این بازیکن در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال بدهد.

الهلال در دیدار رفت برابر استقلال با یک گل تن به شکست داد. با این حال با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. این دیدار برای مامیچ سرمربی الهلال بسیار حائز اهمیت است و اگر نتواند تیم را پیروز از میدان خارج کند احتمال اخراج این سرمربی بسیار زیاد خواهد بود.
  منبع: ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر