Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- همزمان با شب میلاد امام عصر (عج) منطقه لواسانات تهران به عنوان پایلوت مشاورات قرآنی رایگان از سوی متخصصان در مورد سبک زندگی سالم انتخاب و موسسه فرهنگی قرآن وعترت روح الجنان به این منظور، راه اندازی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از موسسه روح الجنان «مجتبی فائق» مدیرعامل موسسه روح الجنان با اشاره به هدف ایجاد مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان و شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه اظهار داشت: به سبب ظرفیت‌های منطقه و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که به واسطه قشر مهاجر ایجاد شده بر آن شدیم تا از ظرفیت مؤسسه‌ فرهنگی و حضور متخصصان در این زمینه استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به دنبال ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم افزود: پنج فعالیت اصلی را در سال جاری دنبال کنیم که شامل آموزش ازدواج، آئین همسرداری، تربیت فرزند، پرورش خلاقیت کودکان بر مبنای روش فلسفه کودک بنیاد حکمت صدرا و مشاوره خانواده می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه روح‌الجنان ادامه داد: متأسفانه پیش از این به مشاوره‌های فردی چندان بهایی داده نمی‌شد اما در حال حاضر با افتتاح این مؤسسه قرآنی این مشاوره‌ها به صورت رایگان برای همه اقشار برگزار می‌شود و علاوه بر این بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه نیز در سطح لواسانات تقویت می‌شود.
فائق عنوان کرد: برای پرهیز از موازی‌کاری، تیم پژوهشی ایجاد شده تا ارتباط با ارگان‌ها را به صورت علمی پیش ببرد و در سطح عملیاتی نیز فعال شود که در این زمینه تعامل سازنده‌ای با اداره اوقاف ایجاد شد.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مؤسسه روح‌الجنان به صورت پایلوت در لواسانات برگزار می‌شود و این ظرفیت وجود دارد که در کل استان تهران و بعدها در سراسر کشور نیز بتوانیم از ظرفیت‌های این مؤسسه برای ترویج فرهنگ قرآنی، نهج‌البلاغه و سبک زندگی اسلامی استفاده کنیم.
صادق مصلح رییس سازمان اوقاف و امور خیریه لواسان نیز در این باره گفت: ما به صورت پایلوت از امامزاده عبدالله (ع) شروع کردیم که آماده برگزاری کلاس های آموزشی است.
وی افزود: خواسته و نیاز منطقه لواسانات به آموزه های قرآنی بسیار زیاد است و به یاری خداوند متعال و در روز میلاد حضرت ولیعصر (عج) اقدامات شایسته و بایسته ای در راستای دین و تشییع انجام شده است.
مصلح با تاکید بر اینکه نیاز این بخش به آموزه های دینی و مذهبی زیاد است، گفت: دشمن با برنامه کار می کند و از مهدهای کودک شروع کرده و با هدف از بین بردن آموزه های دینی کار می کند‌ باید با برنامه های از پیش تعریف شده وظیفه خود را در قبال دین انجام دهیم.
فراهنگ**3009

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مشاوره قرآني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان خبر داد و گفت: متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شده است.

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیان مسائل لواسانی‌ها به رئیس قوه قضائیه از زبان امام جمعه حکم شرعی ورزش مختلط چیست؟

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود