Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح دوشنبه در جمع جوانان با تبریک اعیاد ماه شعبان بر تلاش برای کم کردن فاصله شهرستان نهاوند با توسعه همه‌جانبه تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در حوزه جوانان ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پویایی و ایجاد امید است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ساخت ۳ استخر در نقاط مختلف شهرستان با در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی برای روستاهای تابعه نهاوند مدنظر است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر این استخرها در دست‌ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توفیقات نهاوند در زمینه توسعه دانشگاه‌ها و آموزش عالی نیز گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین اعتبار دانشگاه تک جنسیتی غرب کشور خوشبختانه بهترین دانشگاه غرب کشور بااعتبار ۹ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند ساخته شد و در همین راستا طی پیگیری‌ها و قول‌های مساعد وزیر علوم و معاون وی خوابگاه دانشگاه دولتی نهاوند بااعتبار ۳ میلیارد تومان در دستور کار قرارگرفته و با حضور مسئولین کشوری کلنگ زنی شد.

بهرام نیا با اشاره به اخذ مجوز ۳۰ رشته متنوع برای مراکز دانشگاهی نهاوند گفت: نوید دیگر برای جوانان شهرستان اخذ مجوز ۶ رشته فنی در دانشگاه دخترانه حاج حشمت است که مهرماه سال جاری جذب دانشجو خواهد داشت.

کلنگ چهار خطه کردن محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه به زمین خورد

وی بابیان اینکه یکی دیگر از محورهای توسعه هر منطقه وجود زیرساخت‌های حمل‌ونقل و جاده‌های مواصلاتی است، تأکید کرد: در ایام دهه فجر کلنگ چهار خطه کردن محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه به زمین خورد که امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اخذ مجوز برای ارائه خدمات ام. آر. آی در شهرستان و خرید این دستگاه و تحویل آن به بیمارستان آیت‌الله شهید قدوسی، ایجاد خانه امید ویژه بازنشستگان، کلنگ زنی کارخانه قند ۷۰ هزار تنی نهاوند، استخراج از معدن طلای روستای عشوند نهاوند با اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر و اجرای سد گرین، گفت: تا قبل از فرارسیدن ماه رمضان کلنگ احداث ایستگاه قطار نهاوند واقع در شهرک شهید حیدری بااعتبار ۱۷۰ هزار میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین خواهد خورد.

وی در پاسخ به شهروندان که گلایه‌ای در خصوص وضعیت آسفالت معابر شهر نهاوند داشتند، اظهار کرد: بنده نیز از وضعیت کنونی آسفالت معابر در شهر نهاوند ناراضی هستم.

بهرام نیا گفت: قبل از آغاز سال جاری این موضوع به شهردار اعلام و وی قول داد در اسرع وقت با مساعد شدن شرایط جوی وضعیت فعلی ساماندهی شود اما تاکنون شرایط جوی اجازه نداده و انتظار می‌رود شهرداری نهاوند در این خصوص با جدیت کامل هرچه سریع‌تر به وعده خود عمل کنند.

کد خبر 4596581

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک‌هزار عمل IVF برای زوج‌های نابارور و ۱۰۰ عمل فوق تخصصی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ سه شنبه بیست و هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از گام‌های امیدبخش حوزه بهداشت و درمان استان در سالی که گذشت، سخن گفت.

وی اظهار کرد: دسترسی آسان و مناسب اقشار مختلف جامعه به ویژه بیماران خاص به خدمات باکیفیت بهداشت و درمان یکی از دغدغه‌های جدی و دارای اولویت استان بوده که در راستای پیگیری مداوم این دغدغه از سوی استاندار، مجموعه مدیریتی استان و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات امیدبخشی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه رقم خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این اتفاقات مثبت البته، با همراهی و تلاش ویژه اساتید علمی و کادر بهداشت و درمان استان رقم خورده و سبب افزایش رضایتمندی در بیماران و مراجعین شده است.

وی افتتاح مرکز پت اسکن با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان را به عنوان کارهای مهم صورت گرفته در سال گذشته بیان کرد و افزود: دستگاه پت اسکن در بیمارستان امام رضا شهر کرمانشاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری تشخیص سرطان در غرب کشور است که با راه‌اندازی آن نیاز نیست بیماران به تهران یا استان‌های دیگر مراجعه کنند و مهمترین قابلیت این دستگاه تشخیص سرطان است.

محمدی بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، بهره‌برداری از اولین مگا ICU غرب کشور در بیمارستان فارابی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی روانسر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته دانست و گفت: متأسفانه علی‌رغم جمعیت ۳۰ هزار نفری روانسر، این شهرستان فاقد بیمارستان بود، بنابراین طی سال‌های گذشته توانستیم ظرف ۹ ماه بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی آن را که به‌عنوان مطالبه جدی مردم شهرستان مطرح بود، به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک‌هزار عمل IVF برای زوج‌های نابارور و ۱۰۰ عمل فوق تخصصی شامل کاشت حلزون، پیوند مغز استخوان، پیوند قرنیه و پیوند کلیه انجام شده است.

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان؛ احداث ۲۱ خانه بهداشت، پایگاه سلامت، پانسیون پزشک و مرکز جامع سلامت؛ کسب رتبه یک کشوری در بیشترین ارجاعات به مقالات هیأت علمی استان؛ افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساخت؛ احداث و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی؛ موفق‌ترین برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در کشور و تکمیل بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) و رساندن پروژه به مراحل پایانی از دیگر گام‌های امیدبخش حوزه بهداشت و درمان استان در سال ۱۴۰۲ بود که محمدی یادآور آن‌ها شد.

کد خبر 745205

دیگر خبرها

  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد