Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، نعمت‌الله قنبری نیکدل، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار امروز 2 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش پژوهشی نماز با عنوان «هنر و نیایش» در این شهرستان خبر داد و افزود: این همایش به صورت شهرستانی و در نیمه دوم اردیبهشت جاری در گرمسار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ذات هنر ایرانی اسلامی است و وقنی به ذات هنر ایرانی اسلامی توجه می‌کنیم متوجه می‌شویم این هنر از نظر محتوایی می‌تواند دارای ویژگی ، عناصر و پیام باشد و یکتاپرستی، وحدت و در نهایت نیایش از مهمترین ویژگی‌های این هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به اینکه این همایش پیش درآمدی برای یک برنامه کلی و مفصل شهرستانی از جمله خوشنویسی، عکس، اجرای صحنه‌ای شعرخوانی ، انیمیشن ، تئاتر و ... است که اجرایی خواهد شد اذعان کرد: این همایش با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری، اداره ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، پژوهشگران، صاحب نظران عرصه‌های فرهنگی و هنری، ادبی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن نماز گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تقویت انس با قرآن دانش‌آموزان را یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مقرر کرده است، بزرگترین محفل دانش‌آموزی انس با قرآن استان ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بیش از یک‌هزار مدرسه غیردولتی کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدارس استان با حضور بیش از دو هزار و ۶۰۰ روحانی بر ترویج نماز بین دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: باید تمامی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی مدارس در راستای تربیت نسلی متعهد و تمام ساحتی طراحی و تدوین شود.

رضایی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در مسابقات قرآن و عترت در سطح مدرسه، منطقه و استان، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات نقش مهمی در تربیت نسل قرآنی دارد و مؤثر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان رعایت حجاب و عفاف را در تمامی مراکز و مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش ضروری دانست و بر به‌روزرسانی و ابلاغ مجدد منشور حجاب و عفاف مدارس استان در اسرع وقت تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح تلاوت ملی نوجوانان و جوانان در استان سمنان
  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد
  • ۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم
  • با موزه هنر‌های ملی آشنا شوید + تصاویر
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • برگزاری همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل
  • توزیع ۳ تن شکر و یک تن مرغ در نمایشگاه بهاره ساری