Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان آستان علی بن مهزیار ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فیضی عصر شنبه در نشست خبری به برنامه‌های سال تحویل در حرم مطهر رضوی اشاره و اظهار کرد: پس از اقامه نماز صبح و تا زمان سال تحویل و پس از آن با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستیم و امسال به حفظ و گسترش فضای معنوی هنگام سال تحویل توجه ویژه ای شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: قرائت دعای توسل و دعای سال تحویل، اجرای برنامه‌های متنوع با حضور نوجوانان با لباس‌های قومیت‌های مختلف، اجرای گروه سرود و همخوانی، و… برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده حرم مطهر رضوی ویژه سال تحویل است.

وی گفت: در بنیاد بهره وری موقوفات حفظ سرمایه آستان قدس در اولویت قرار گرفته و بعد از آن اداره عمومی آستان قدس مد نظر است.

فیضی بیان کرد: آستان قدس برنامه سه ساله چیده است و پایان برنامه سال ۱۴۰۳ خواهد بود و تاکنون در جزئیات این برنامه جهش‌های کیفی و کمی را داشته ایم.

قائم مقام تولیت آستان قدس گفت: این جهش‌ها در حوزه‌های ستادی، توجه ویژه بر نظارت موقوفات، جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری، چابک سازی منابع انسانی، توجه ویژه به نیات واقفین، گسترش خدمات در بخش‌های مختلف، توجه ویژه به حوزه علمی و فرهنگی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در بنیاد بهره وری موقوفات بر حفظ سرمایه آستان قدس تاکید است، ادامه داد: حفاظت از موقوفات و سرمایه‌های آستان قدس و هزینه‌های اداره عمومی آستان قدس نیز باید از موقوفات تأمین شود و همچنین افزایش ارزش افزوده و سطح صندوق آستان برای همیشه و به صورت مستمر را حفظ کنیم.

فیضی بیان کرد: همه ما در بخش‌های مختلف از مصرف خام و مصرف از خزانه پرهیز داده شدیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس گفت: توجه به اولویت‌های نظام در مسائل اجتماعی و خانواده، افزایش جمعیت، توجه به محرومین، مشارکت در پویش‌های کشوری و خدمت در مناطق محروم که کمتر مورد توجه قرار گرفته در بنیاد کرامت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: آستان قدس هیچ وظیفه‌ای در خصوص محرومیت زدایی ندارد بلکه برای شادابی اجتماع و نگاه انسانی این کار را انجام می‌دهد.

فیضی همچنین با بیان اینکه نگاه ما به فعالیت‌های عمرانی در حرم نگاه فرهنگی و دینی است و موجب افزایش معنویت و آسایش زائرین می‌شود، گفت: ما به حفظ و بازسازی ونوسازی و گسترش فضای زیارتی روی آوردیم و عملیات اجرایی صحن امیرالمومنین آغاز شد و عملیات بست شیخ بهایی، پروژه بزرگ زیرگذر حرم که با همکاری مدیریت شهری انجام شد، عمده فعالیت‌های عمرانی ما در ۱۴۰۲ بوده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: همچنین در خصوص فعالیت‌های فرهنگی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی به صورت روزانه برای مهدهای کودک با عنوان مهدالرضا، دبستان، دبیرستان، نشست‌های دانشجویی و خانواده‌ها برگزار شده است که به لحاظ کمی و کیفی آمار سال گذشته را پشت سر گذشته است.

کد خبر 6056776

دیگر خبرها

  • مشکل دفع آب‌های سطحی در معابر محله کیانپارس از زبان شهروند اهوازی + فیلم
  • اجرای طرح دختران ماه برای دختران روزه اولی در شهرضا
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در حرم مطهر رضوی
  • توجه به مسائل فرهنگی راهبرد جدید آستان قدس رضوی
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در حرم رضوی
  • اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی
  • آب وارد منازل شهروندان اهوازی نشده است
  • (ویدئو) مهران مدیری نیما شعبان‌نژاد را با خاک یکسان کرد!
  • رسیدگی به مشکلات قضایی ۲۰۰ نفر از شهروندان اهوازی