Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:32:57 GMT

بازديد رييس شوراي شهرتهران از خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۴۲۹

بازديد رييس شوراي شهرتهران از خوزستان

 

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران رييس شوراي شهرتهران، رييس شورايعالي استانها و نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و شوراي شهر صبح روز گذشته با حضور در استان خوزستان، ضمن ديدار با مسولان مديريت شهري اهواز، از اقدامات شهرداري تهران در اين استان بازديد كردند.

در اين سفر كه محسن هاشمي رفسنجاني، مرتضي الويري، محمود صادقي، مجيد فراهاني و مجتبي يزداني حضور دارند، در جلسه اي با شهردار ، رييس شوراي شهر اهواز و مسولان استانداري خوزستان، عملكرد مديريت شهري و خدمات ارايه شده از سوي شهرداري تهران در حادثه سيل استان خوزستان مورد بررسي قرار گرفت و يزداني معاون خدمات شهري و رستمي معاون مناطق شهرداري و مسئول مقيم تيم شهرداري تهران در استان خوزستان گزارش عملكرد را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و شوراي شهر در ادامه از دشت آزادگان و ٤ شهر محل خدمت نيروهاي معين شهرداري تهران در خوزستان بازديد مي كنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری‌های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت‌ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

کد خبر 746793

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • مکان آرامستان‌های جدید تهران مشخص شد؟