Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت رولزرویس به عنوان لوکس‌ترین خودروساز انگلیسی و یکی از معتبر‌ترین و اصیل‌ترین لوکس‌سازان جهان بیش از یک قرن است که در این حوزه فعالیت می‌کند. ایده تاسیس این شرکت زمانی به‌وجود آمد که دو شریک به نام‌های چارلز رولز و هنری رویس به دلیل وجود خودرو‌های بی‌کیفیت در دوره خود، تصمیم به ساخت خودرویی گرفتند که حتی تا صد سال خراب نشود و کیفیت آن افت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت در سال ۱۹۰۴ رولزرویس تاسیس شد و خودرو‌های آن به شهرت رسیدند. خودرو‌هایی که امروز پس از گذشت بیش از یک قرن از تاسیس این شرکت، برخی از نمونه‌های قدیمی آن در سلامت کامل کماکان در حال تردد هستند! محصولات رولزرویس سالیان سال مورد استفاده افراد ثروتمند، پادشاهان کشور‌های غنی و مشاهیر در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

پس از بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا، بسیاری از خودروسازان و شرکت‌های لوکس‌ساز به مزر ورشکستگی رسیدند. یکی از شرکت‌ها رولزرویس بود که به دلیل هزینه‌های بالای تولید و قیمت بسیار زیاد محصولاتش ضرر بسیار بالایی متحمل و در نهایت توسط شرکت بی‌ام‌و خریداری شد. ماحصل همکاری بی‌ام‌و و رولزرویس نسل جدید مدل فانتوم بود که پس از مدت کوتاهی به موفقیت و فروش بسیاری دست یافت و به خودروی مورد علاقه مشاهیر و ثروتمندان جهان بدل شد. این لیموزین مجلل که در نسخه‌های مختلفی به فروش می‌رسد سال‌ها روی خط تولید رفت و نهایتا سال ۲۰۱۸ با نسل جدید خود جایگزین شد. نسل جدید رولزرویس فانتوم با قیمت پایه در محدوده ۵۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد و یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های جهان به شمار می‌رود.

حال مدتی پس از معرفی نسل جدید رولزرویس فانتوم، شرکت ژاپنی والد تصمیم به تیونینگ این خودروی لوکس گرفته است. در نمای ظاهری خودرو مزین به کیت بدنه منحصربفرد این تیونر ژاپنی شده و رنگ‌آمیزی مشکی مات آن جلب توجه می‌کند. کیت بدنه شامل سپر‌های جدید جلو و عقب، ورودی‌های هوای بزرگ و اسپویلر عقب در خودرو شده است. استفاده از دو خروجی اگزوز عظیم در قسمت زیرین سپر‌های نمای اسپرت و جذابی از این لیموزین مجلل به نمایش می‌گذارد. البته قرارگیری رینگ‌های عظیم 24 اینچی اسپرت نیز به تقویت این ویژگی اسپرت کمک شایانی کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره تغییرات در بخش فنی خودرو اعلام نشده، اما با توجه به بهره‌گیری فانتوم از یک پیشرانه ۱۲ سیلندر V شکل دو توربو به حجم ۶.۷۵ لیتر با توان ۵۶۳ اسب‌بخار و تجهیز به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بنظر می‌رسد که در صورت اعمال تغییرات در بخش فنی، این تغییرات تنها در افزایش توان توربو‌ها و برنامه‌ریزی جدید کامپیوتر خودرو خلاصه شوند.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Rolls-Royce Phantom Wald را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: نسل جدید رولزرویس گوست شکار عکاسان شد +تصاویر

انتهای پیام/

رولزرویس فانتوم با تیونینگ Wald

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری رولزرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران

بازدید 8 مرسدس بنز اس ال اس بلک سیریز | Mercedes-Benz SLS-Class خودروی اسپورت قدرتمند این کمپانی آلمانی است. این خودرو با یک پیشرانه 6.3 لیتری V8 و ۶۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتون‌متر گشتاور، صفر تا صد را در 3.6 ثانیه پر می‌کند! این خودرو کمیاب قیمت مشخصی ندارد اما تا بیش از یک میلیون دلار در بازار قیمت گذاری شده است. دست‌کم یک خودروی اس ال اس زرد در ایران وجود دارد که تجربه نشستن پشت آن و بررسی امکاناتش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تصاویر | خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تویوتا هایلوکس برقی وارد بازار می‌شود
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • عکس| این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است