Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:34:43 GMT

سنگرنشینان بی سنگر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۵۴۲

سنگرنشینان بی سنگر

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دفاع مشروع و جانانه سربازان گمنام امام زمان (عج) از ارزشهای انقلاب اسلامی در همه سطوح از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این جان برکفان خود را فدا می کنند تا هجوم همه جانبه دشمن به کیان اسلام و ارزشهای والای آن خللی وارد نشود. آنان با گذشتن از جان ، مال ، فرزند و همه دلبستگی های دنیوی تکلیف خود را به اسلام و امت اسلامی نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابله با حرمت شکنان و تجاوز گران ، جلوگیری از تعرض و دفاع از امت اسلامی بخصوص هموطنان عزیز و احقاق حقوق آنان از تعهداتی است که جان بر کفان سپاه اسلام در برخورد با آنها اتخاذ می کنند. در جامعه کنونی که همراه با افزایش جمعیت و گسترش ابزارهای فنی و رشد سریع فن آوری و همچنین پیشرفت فنون علمی بوده نه تنها بر رفتار و عملکرد این سنگرنشینان بی سنگر تأثیری نگذاشته بلکه طرحها و برنامه های آنان باعث تخریب و انهدام گروهها و دشمنان این سرزمین شده است. در همین راستا مقابله با بحرانهایی که دشمنان به قصد ضربه زدن به اسلام و نابودی دین و امت اسلامی در اقصی نقاط دنیا با بهره گیری از اطاقهای فکر و شوراهای جنگی و تسلیحات گسترده آنان از خود نشان می دهند تنها از افرادی برمی آید که دارای آگاهی کامل از فرهنگ ناب اسلامی دارند. تعالیم روح بخش دین مبین اسلام آنچنان در تار و پود این جوانان بی نام و نشان رسوخ یافته که آنان با تمام وجود و رعایت اصول اخلاقی سفارش شده با صبر و استقامت و پرهیز از تضییع حق الناس در برابر همه رفتارهای ناهنجار با استواری و قامت بلند ایستاده اند. ایثار ، ازخود گذشتگی در همه زوایای پیدا و نهان نبرد با دشمنان در سالهای اخیر و پرمخاطره ، پیروزیهای افتخار آمیزی است که سربازان گمنام علاوه بر عزت و عظمت برای اسلام و نظام اسلامی غنای فرهنگی جامعه را نیز در پی داشته است. امروز یاوران گمنام حضرت مهدی (عج) این افتخار را یافته اند که امنیت کامل را در همه بخشهای سازندگی ایران اسلامی اثبات نمایند و این حاصل کارنامه مثمر ثمر و درخشان ، مجاهدت و فداکاری صادقانه و انجام وظایف دشوار این رهپویان حق و حقیقت است که توانسته اند با ایمان به خدا به انجام رسانند و در حقیقت همین روح ایمان است که پشتیبان و تضمین کننده تمامی موفقیت های این نیروهای گمنام بوده است. ایرانیان امروزه بوجود این افتخار آفرینان امنیت بخود می بالند و سر تعظیم به پیشگاه ربویت فرود می آورند که کشورشان از وجود چنین از خودگذشتگانی برخوردار است درود حق بر شما افتخار آفرینان ملت بزرگ ایران دفاع دلاورانه شما از کیان ارزشهای اسلامی در جای جای کشورهای اسلامی را ارج می نهد و از خداوند بزرگ سرافرازی و رشادت در ایمان را برایتان آرزومند است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام زمان جامعه دین دین مبین اسلام ملت بزرگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است