Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-16@12:44:26 GMT

تروریست خواندن سپاه در نشست غیرعلنی مجلس بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۵۵۱

تروریست خواندن سپاه در نشست غیرعلنی مجلس بررسی شد

 به گزارش «نماینده»، نشست غیرعلنی امروز مجلس (دوشنبه 2 اردیبهشت 98) دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست نمایندگان موضوع قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا و اقداماتی که در این زمینه باید از سوی ایران صورت پذیرد را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا تروریست ها مجلس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلسله‌نشست‌های بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» به مناسبت اولین سالگرد درگذشت دکتر عماد افروغ از سوی دبیرخانه جایزه زنده‌یاد دکتر عماد افروغ (ویژه نقد و سیاستگذاری فرهنگی) برگزار می‌شود.

اولین نشست از این مجموعه یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور مصطفی زالی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، حبیب رحیم‌پور ازغدی، پژوهشگر فلسفه و اسماعیل نوده فراهانی، کارشناس ارشد دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

مهدی اکبری گلزار دبیری این نشست را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است نشست دوم از سلسله‌نشست‌های بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»  دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین هاشمیان (مدیر گروه سیاستگذاری فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع))، بهاره آروین (عضو هیئت‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس)، محسن صبوریان (عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران) و دبیری صبورا امین‌فر (دکترای سیاستگذاری فرهنگی) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مراجعه کنند.

این دو نشست از نشانی زیر پخش خواهد شد:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/research

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۶ فروردین؛ حمایت قاطع نمایندگان از «وعده صادق» سپاه
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • مجلس نمایندگان آمریکا هفته آینده لایحه حمایت از رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند
  • جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس در مورد حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • تروریست‌های اجاره‌ای تلاش می‌کنند سد راه توسعه سیستان و بلوچستان شوند
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان