Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@02:08:20 GMT

◄ رونق گردشگری با توسعه فرودگاه شاهرود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۶۱۷

◄ رونق گردشگری با توسعه فرودگاه شاهرود

تین‌نیوز | 

گسترش پروازهای فرودگاه شاهرود به توسعه اقتصادی منطقه کمک می‌کند. منوچهر فخری، معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان این مطلب گفت: ظرفیت گردشگری و صادرات با بهره‌مندی از این فرودگاه تقویت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،  فخری در مراسم برگزاری نخستین پرواز خارجی فرودگاه بین‌المللی شاهرود  تأکید کرد: ظرفیت‌های فراوان گردشگری، شاهرود را به یک مقصد گردشگری بدل کرده و همچنین در بحث میراث‌فرهنگی یک برند در کشور محسوب می‌شود لذا این فرودگاه می‌تواند در توسعه گردشگری این شهرستان مستعد نقش‌آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه کشاورزی و وجود باغات فراوان دیگر ویژگی شاهرود است، ابراز کرد: ظرفیت‌های شاهرود سبب شده تا تعریف خاصی از این شهرستان در کشور شود و خوشبختانه وجود فرودگاه بین‌المللی سبب شده تا بتوانیم به توسعه و رشد اقتصاد این شهرستان شاهرود امیدوارتر باشیم.

فخری بابیان اینکه افزایش طول و عرض باند یکی از اقداماتی است که می‌تواند به‌صورت گرفتن پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر کمک کند، بیان کرد: استانداردهای بین‌المللی در حد پروازهای کارگو باید در فرودگاه شاهرود شکل بگیرد که این امر خواست استاندار سمنان، مسئولان استان سمنان و مردم شهرستان شاهرود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه تعمیرات و تغییرات لازم در فرودگاه شاهرود خوشبختانه درحال انجام است، گفت: پس از تعمیراتی که بر روی باند صورت می‌گیرد، شاهد انجام شش پرواز در هفته در این فرودگاه بین‌المللی خواهیم بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرواز بین المللی فرودگاه شاهرود منوچهر فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد

دیدار با مردم شاهرود در ورزشگاه تختی جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب از برنامه های سفر رئیس‌جمهور به شاهرود است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش