Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:59:02 GMT

شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۶۳۶

شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند

طبق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اسفند ماه ۹۷، شش خودرو چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در گروه خودروهای سنگین در بخش باری، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR، کامیونت ایسوزو K۷۵NPR و کامیونت هیوندای ۶۵HD چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH، توانسته دو ستاره کیفی کسب کند.

در بخش مسافری نیز، ون وانا چهار ستاره کیفی اخذ کرده است. در این رده از خودرو، مینی‌بوس آرین نیز همچون روال ماه‌های قبل تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را به اختصاص داده است.

ارزشیابی کیفی اسفندماه اتوبوس نشان می‌دهد که اتوبوس شهری اسکانیا پارسین و اتوبوس بین‌شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال هر دو، سه ستاره کسب کرده‌اند.

همچنین در گروه کشنده‌ها نیز، کشنده اسکانیا ۴۱۰ G و کشنده ولوو ۴۶۰ FH هم توانسته‌اند در ارزشیابی کیفی اسفندماه ۹۷، چهار ستاره را به خود اختصاص دهند. پس از آن کشنده فوتون AUMAN H۴، سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به دست آورده است.

وضعیت کیفی خودروهای ساخت داخل در گروه سنگین نشان می‌دهد که این گروه، درجه کیفی بهتری را در ارزشیابی کیفی اسفند ماه ۹۷، نسبت به گروه سبک کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودروهای سنگین کیفیت خودروهای سنگین گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی که در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده، در فاصله دو ماه تا پایان لیگ برتر ایران با خبری مهم به جمع بازیکنان تراکتور رفت و اعلام کرد که قصد دارد تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

زنوزی در صحبت‌های خود مشخصا به خرید ۴-۵ بازیکن ملی‌پوش اشاره کرد که از همین حالا تیم تراکتور را به صدر اخبار نقل و انتقالاتی خواهد بُرد.

این در حالی است که تراکتور این فصل تنها شجاع خلیل‌زاده و اخیرا حسین پورحمیدی را به عنوان بازیکن ملی‌پوش در اختیار داشته و حالا جذب یکباره ۴-۵ بازیکن، شرایط این تیم را تغییر خواهد داد.

مالک تراکتور در این خصوص گفت: چهار، پنج بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان‌طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، الان هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیالشان راحت باشد.

باید دید که تراکتور تا پایان فصل چه خواهد کرد و برای فصل آینده چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس