Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: تمامی آمبولانس های این شرکت مستقر در استان خوزستان از ابتدای بارندگی های سیل آسای فروردین ماه در استان در حال آماده باش بسر می برند.

 

به گزارش »انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رضا الاسوند در حاشیه عملیات ایمن سازی محوطه دستگاه حفاری ۳۲ فتح در موقعیت دارخوین افزود: مدیریت اچ اس ئی، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت در ساختمان ها و کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی و دستگاه های حفاری مستقر در استان خوزستان آمبولانس و گروه اورژانس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: علاوه بر آمبولانس ها بخش فوریت های پزشکی این شرکت دارای ۱۵۰ پزشک و به همین تعداد تکنیسین در مناطق عملیاتی حفاری در استان خوزستان است که با توجه به شرایط  و تبعات ناشی از طغیان رودخانه ها و جریان روان آب ها، این آمادگی برای ارائه خدمات ضروری به مناطق شهری و روستایی پیش بینی گردید.

 

الاسوند با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران یکی از اعضای اصلی ستاد مدیریت بحران استان خوزستان است، گفت: این شرکت در کنار دستگاه های اجرایی، نهادها، ارگان ها و شرکت های مختلف، با نظارت مستقیم مدیرعامل شرکت ظرفیت های عملیاتی و پشتیبانی خود را با اختصاص ماشین آلات، تجهیزات و امکانات لجستیک برای ارائه خدمات در بخش های مورد نیاز به کارگیری کرده است.

 

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران درباره امکانات و تجهیزاتی که این شرکت در شهرستان دارخوین و روستاهای اطراف متمرکز کرده است توضیح داد: در این زمینه بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان هفت دستگاه کمپرسی، یک دستگاه لودر، پنج دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بولدوزر به همراه چند دستگاه خود رو سبک کمک دار و حدود ۴۰ نفر از کارکنان شرکت و پیمانکاران طرف قرارداد در این موقعیت استقرار یافته و در حال استحکام بخشی به سیل بندهای روستاهای منطقه می باشد.

 

وی در خصوص ایمن سازی دستگاه حفاری ۳۲ فتح اظهار کرد: این دستگاه در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی است که با وجود قرار گرفتن در محاصره سیلاب با توجه به کاربست تمهیدات به موقع و بالا آوردن سطح خاکریز اطراف آن، بدون توقف در چرخه عملیات قرار دارد.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت

عملکرد حفاری اکتشافی ایمیدرو طی یازده ماه سال 1402 به 516هزار متر رسید که این رقم 13درصد بیش از رقم پیش بینی بوده است.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه گذشته، ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی توسط شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو صورت گرفت این در حالی است که برنامه حفاری کل سال ۱۴۰۲ معادل ۴۵۶ هزار متر بود.

ارزش سرمایه گذاری انجام شده در مدت مورد بررسی به مرز ۳۱ هزار میلیارد ریال رسید. طی یازده ماه مورد بررسی شرکت‌های تهیه و تولید مواد معدنی، مجتمع سنگ آهن، آلومینای ایران، طلای زرشوران و ملثی صنایع مس و همچنین طرح توانمندسازی اکتشاف اقدام به حفاری‌های اکتشافی کردند.

دیگر خبرها

  • پارکینگ پارک ارم برچیده شد
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی شهر تهران
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • عملکرد حفاری اکتشافی از برنامه فراتر رفت
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • چرا جوان‌ها از پیرها غمگین‌تر هستند؟