Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ الیاس محسنی بیان کرد: نیمه شعبان به برکت میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) از خجسته‌ترین و پربرکت‌ترین اعیاد مسلمانان و عیدخجسته‌ای است که در باور منتظران شوق دیدار موعود را تداعیمی‌کند.

وی افزود: اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در انتظار یگانه منجی خود است و انسانیت، ظهور پرچمدار حکومتی فراگیرو عدالت‌گستر را به انتظار نشسته، بر ماست که در عصر غیبت،زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاهحق‌تعالی ظهورش را طلب نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی ادامه داد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه در تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی امری بدیهی به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: از همین رو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس هم‌زمان با طلیعه ماه شعبان سلسله جشن‌های گرامیداشت این ایام را با اجرای برنامه‌هایمفرح در محلات مختلف بندرعباسبرگزار کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: سلسله جشن‌های گرامیداشت اعیاد شعبانیه در محلات کوی آیت‌الله غفاری، کوی نیایش، حوزه علمیه برادران بندرعباس و جشن ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس برگزار شد.

محسنی تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با فرارسیدن میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) جشن‌های گرامیداشت نیمه شعبان در کوی خلیج‌فارس، محلات پشت شهر، شیر سوم و شهرک طلاییه فاز دوم برگزار شد.

وی با بیان اینکه آذین‌بندی و اکران تابلوهایی با مضمون این ایام در جهت گرامیداشت هرچه شایسته‌تر اعیاد شعبانیه در بندرعباس صورت گرفته است، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباسبا دیگر هیئت‌ها و مساجد نیز در برگزاری جشن‌ها در محلات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر همکاری داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان حوزه علمیه شهرداری مسلمانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان

با فرا رسیدن فصل بهار، شکوفه زدن درختان در سطح باغات شهرستان سلسله چشم نوازی طبیعت بهاری این شهرستان را دو چندان کرده است به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072598 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • شکوفه های بهاری در سلسله لرستان
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»