Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:56:29 GMT

دومین محموله کمک های مردمی پلدشت به مناطق سیل زده راهی شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۶۹۸

دومین محموله کمک های مردمی پلدشت به مناطق سیل زده راهی شد

ارومیه - ایرنا - جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: دومین محموله کمک های مردمی برای سیل زدگان لرستان و خوزستان یکشنبه /31 شهریور/ به این مناطق ارسال شد.

سرهنگ پاسدار جلیل احمدی روز یکشنبه در حاشیه ارسال این کمک های مردمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل لوازم منزل و مواد غذایی به ارزش 590 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیش از این اولین محموله کمک های مردمی از این شهرستان به ارزش 170 میلیون ریال به مناطق سیل زده کشور ارسال شده بود.
وی ادامه داد: تمامی حوزه ها و پایگاه های شهرستان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور آماده هستند و مردم نوع دوست می توانند به این مراکز مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای آغازین امسال در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری و روستایی این استان ها وارد شد که در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
پلدشت در شرق شهرستان ماکو و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد.
7132/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناطق سيل زده كمك هاي مردمي پلدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک انبار محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.   وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از انبار موصوف تعداد زیادی لوازم خودرو، لوازم پزشکی، لوازم برقی و الکتریکی قاچاق که در حال بارگیری داخل یک‌دستگاه خودروی کامیون بودند را کشف کردند.   سردار میرفیضی ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.   فرمانده انتظامی استان خوزستان ارزش ریالی ۲ محموله کالای قاچاق کشف شده را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر