Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:51:53 GMT

توخل: قهرمانی در لوشامپیونا افتخار بزرگی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۷۰۶

توخل: قهرمانی در لوشامپیونا افتخار بزرگی است

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل موناکو و قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ1 فرانسه به تحسین عملکرد بازیکنانش پرداخت و آنها را شایسته قهرمانی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با پیروزی 3-1 مقابل موناکو که در هفته سی و سوم لیگ1 فرانسه و با هت‌تریک کیلیان امباپه، ستاره جوان این تیم اتفاق افتاد، پنج هفته مانده به پایان رقابتهای فصل جاری لوشامپیونا قهرمانی خود در این رقابتها را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هر چند قهرمانی فرانسه حتی پیش از شروع بازی دیشب مقابل موناکو و بعد از تساوی بدون گل لیل مقابل تولوز که کمی قبل‌تر اتفاق افتاده بود قطعی شده بود. پاری سن ژرمن در سه هفته گذشته هر بار شانس این را داشت که قهرمانی‌اش را قطعی کند ولی موفق نشد تا قرعه در این هفته به نام PSG بیفتد.

 

توماس توخل، سرمربی PSG بعد از اینکه تیمش ششمین قهرمانی خود در هفت فصل اخیر و هشتمین قهرمانی تاریخ باشگاه در لوشامپیونا را بدست آورد به خبرنگاران گفت:" از اینکه می‌بینم تیمم قهرمان فرانسه شده خیلی خوشحالم. قهرمانی در لیگی که یکی از با پرستیژترین لیگهای اروپا است. جشن گرفتن این قهرمانی مقابل هواداران‌مان آن را شیرین‌تر می‌کند. شریک شدن این حس خوب با هواداران PSG واقعا فوق‌العاده است".

 

توخل در ادامه درباره موفقیت تیمش در فرانسه با وجود ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:" چمپیونزلیگ هم برای باشگاه ما یک هدف بزرگ است ولی اگر دقت کنید تیم بزرگی مثل یوونتوس هم مدتها است برای قهرمانی در آن رقابتها صبر کرده و همچنان در انتظار است. ما هم ثابت کردیم که تیم بزرگی هستیم ولی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چاره‌ای جز ادامه تلاش و صبر کردن نداریم".

 

پاری سن ژرمن توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)

گل راموس به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم