Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، محمد سعیدی کیا از وامهای روستایی یارانه دار نام برد و گفت: بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری با مشارکت هم هر کدام ۵ درصد روی این وامها یارانه می دهند که اعطای ان در کشور فراگیر شده است و هم اکنون بیش از ۳ هزار مورد تسهیلات مصوب ، بیش از ۲۷۰۰ مورد با ارائه تضمین تسهیلات خود را دریافت کرده اند و از این محل تاکنون ۱۷۰۰ طرح نیز به بهره برداری رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای ساخت مدرسه با نوسازی مدارس نیز مشارکت پنجاه درصدی دارد گفت : تاکنون ساخت ۲ هزار کلاس درس به تفاهم دو نهاد رسیده است .

سعیدی کیا همچنین از ساخت ۳ بیمارستان بزرگ در اهواز ، آبان و مراغه تپه گفت و افزود: ساخت ۴۰ بیمارستان کوچک درمان بستر جامع نیز  در نقاط بسیار دور افتاده کشور ساخته شده و یا در حال ساخت است ، وزارت بهداشت و درمان در تجهیز آن مشارکت و بانک سینا نیز تامین دو دستگاه آمبولانس برای هر کدام را به عهده دارد .

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین از اعطای وام دانشجویی به ۸ هزار دانشجوی نیازمند خبر داد و گفت: به دانش آموزان معدل بالا در مناطق محروم نیز بسته های آموزشی داده می شود .

تامین مسکن خانواده های دارای دو معلول به بالا از دیگر مواردی بود که سعیدی کیا به آن اشاره کرد و گفت: طبق آمار بهزیستی بیش از ۱۴ هزار خانواده در کشور بیش از دو معلول دارند که بنیاد مستضعفان با کمک بنیاد مسکن و سازمان زمین و مسکن تاکنون مسکن ۵۲۰۰ خانواده را تامین کرده است .

سعیدی کیا تامین شیرخشک و پوشک خانواده های پرنوزاد تا دوسالگی و کمک به تامین مسکن آنها ، اهداء سالانه ۱۸۰ هزار دست لباس به  مستضعفان جامعه و کمک به تامین مسکن نیازمندان را از دیگر کارهای بنیاد مستضعفان عنوان کرد و همچنین از ساخت ۲۵۰ زمین چمن ورزشی با مشارکت وزارت ورزش و جوانان خبر داد

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین در پایان گفت:  تمامی خانه هایی که در مناطق سیل زده کشور نیاز به بازسازی یا نوسازی داشته باشند سیمان آنها رایگان توسط بنیاد مستضعفان تامین می شود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه درمان رهبر انقلاب مدرسه وزارت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نیروهای شهرداری مخلص و کاردان و کاربلد هستند، در بنیاد مسکن خراسان رضوی نیز شاهد فعالیت خوب همکاران هستیم و در هر گوشه‌ای از کشور و در هر شرایطی اعم از سرما و گرما همه پای کار نظام و خدمت رسانی به مردم هستند، در واقع هر کاری که بر زمین مانده، بنیاد مسکن بر دوش کشیده است.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ‎مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب، پرداخت و افزود: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در حال ساخت است.

منبتی عنوان کرد: عملیات عمرانی 3500 واحد دیگر نیز در سراسر خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در بحث مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر 50 هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

وی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه ذکر کرد و افزود: بنیاد مسکن نیز همانند شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند و این یک امتیاز محسوب می‌شود.

منبتی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست، شهرداران مناطق 12 گانه مشهد، به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ هماهنگی و همکاری در توسعه شهر، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت وساز، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»