Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و‌ پرورش نوشت: ظاهراً دفتر یونیسف در ایران آماری از بازماندگان از تحصیل به‌خاطر سیل منتشر کرده که از اساس ناصحیح است.

به گزارش تسنیم، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و‌ پرورش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "ظاهراً دفتر یونیسف در ایران آماری از بازماندگان از تحصیل به‌خاطر سیل منتشر کرده که از اساس ناصحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به‌ غیر از معدود مواردی در خوزستان که به‌دلیل اسکان هموطنان سیل‌زده در مدرسه هنوز امکان تشکیل کلاس فراهم نشده است در سایر مناطق و استان‌ها با همت معلمان عزیز دانش‌آموزان با روشهایی مثل سرویس ایاب و ذهاب رایگان، کانکس، کلاس‌های ویژه و... مشغول تحصیل شده‌اند".
به گزارش تسنیم، به‌تازگی دفتر نمایندگی یونیسف در ایران با اشاره به آماری از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بر اثر سیل، اعلام کرده است: سیل‌های ویرانگر در سه‌چهارم استان‌های ایران بیش از 10میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است که از این تعداد 2 میلیون نفر در معرض آسیب شدید قرار گرفته و 500 هزار نفر نیز از خانه‌هایشان آواره شده‌اند.
نیمی از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند علاوه بر این، بیش از هزار مجموعه بهداشتی و هزار مدرسه تخریب شده یا به‌شدت آسیب دیده‌اند؛ در نتیجه 100 هزار کودک از مدرسه محروم مانده و هزاران نفر نیز به مراقبت‌های بهداشتی اولیه دسترسی ندارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یونیسف وزیر آمار سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان در چهار مدرسه ملایر طی ایام نوروز خبر داد.  

مهدی عابدینی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، به حساسیت مقطع تحصیلی دور دوم متوسطه و نقش این پایه تحصیلی در آینده دانش‌آموزان اشاره و اظهار کرد: در این راستا اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عابدینی نیا ادامه‌ داد: چهار پایگاه دخترانه شامل دبیرستان نمونه عشقی فرد، دبیرستان فرهیختگان، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان حاج رهبر برای اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳ در ملایر فعال هستند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در مجموع پذیرای بیش از ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند، کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان را از جمله اهداف اجرای  طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان برشمرد.

عابدینی‌نیا با بیان اینکه مراکز سمپاد شهرستان نیز برنامه‌ریزی مختلفی در ایام نوروز برای دانش آموزان دارند، تصریح کرد: دبیرستان‌های علامه حلی و فرزانگان هم فعالیت مختص به مدارس سمپاد را در ایام نوروز برای دانش‌آموزان این مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نوروز را فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به دید و بازدیدهای نوروزی، دانش آموزان در محلی امن و با آرامش می‌توانند به مطالعه بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر