Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@14:28:01 GMT

بانک صادرات سال ٩٨ قطعاً سودآور است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۸۲۲

بانک صادرات سال ٩٨ قطعاً سودآور است

خبرگزاري آريا - معاون مالي بانک صادرات ايران گفت: با اجراي برنامه‌هاي تدوين شده و تغييرات به عمل آمده در ترکيب منابع و مصارف، بانک صادرات ايران در سال ٩٨ قطعاً به سودآوري خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شاهين صالح محمدزاده افزود: تلاش‌هاي صورت‌گرفته طي سال ٩٧ براي اصلاح ساختار مالي بانک نتايج مثبتي بر جاي گذاشت به‌نحوي‌که تراز بانک در صورت‌هاي مالي اسفندماه سال ٩٧ مثبت شد و تداوم برنامه‌ها و عملياتي شدن بودجه ابلاغي سال ٩٨ بانک صادرات ايران در راستاي بهبود ترکيب منابع و مصارف منجر به سودآوري در اين سال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مالي بانک صادرات ايران با برشمردن نتايج حاصل از اجراي برنامه‌هاي بانک در دوره مديريت جديد، تقويت منابع مالي و استراتژي‌هاي نوين بانک را ظرفيت جديدي براي همراهي با توليد عنوان و تأکيد کرد: بانک صادرات ايران در سال «رونق توليد» تمامي ظرفيت خود را براي کمک به کارآفرينان به کار خواهد گرفت.
وي تهاتر ٩٠ هزار ميليارد ريال به عنوان بخشي از مجموع مطالبات بانک از دولت با بدهي به بانک مرکزي، تحقق افزايش ٢٠٣ درصدي سرمايه بانک از محل تجديد ارزيابي دارايي‌هاي بانک و رسيدن سرمايه بانک به ١٧٥ هزار و ٣٥٣ ميليارد و ٩٧٢ ميليون ريال، جذب ٣٠٠ هزار ميليارد ريال منابع جديد و افزايش ٥٠ درصدي حجم منابع ارزان‌قيمت در سال ٩٧، توقف نرخ رشد مطالبات غيرجاري به زير ١ درصد (٠.٧ درصد)، افت بهاي تمام شده پول، کاهش ريسک اعتباري بدون استمهال به زير ٨ درصد و رشد ٣١ درصدي صدور ضمانت‌نامه‌ها در اين بانک را از جمله موفقيت‌هايي عنوان کرد که با همت کارکنان و مديريت مديران بانک حاصل شده است.
محمدزاده به فروش ٥٣٣ رقبه ملک مازاد به ارزش بيش از پنج هزار و ٦٧٧ ميليارد ريال در سال ٩٧ نيز اشاره و تصريح کرد: تمکين از قانون رفع موانع توليد رقابت‌پذير در راستاي اصلاح ساختار مالي، چابک‌سازي و تزريق بهينه منابع به بخش‌هاي مولد اقتصادي همچنان در دستور کار بانک است.
وي اظهار کرد: بودجه سال ٩٨ در قالب ٣٤ اقدام کليدي و ١٤١ اقدام عملياتي براي ١٤ واحد اصلي بانک ابلاغ شده که چشم‌‌اندازي روشن براي سال ٩٨ ترسيم کرده که بانک صادرات ايران را در رسيدن به هدف عملياتي بانک در اين سال که خروج از منطقه زيان و سودآوري است، رهنمون خواهد کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور 47 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای 11 پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط 11 پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی