Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:22:04 GMT

شاخص کل بورس آذربایجان غربی به گستره 200 هزار واحد رسید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۸۹۳۱

شاخص کل بورس آذربایجان غربی به گستره 200 هزار واحد رسید

ارومیه - ایرنا - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص کل بازار بورس استان در مقایسه با هفته قبل از آن پنج هزار و 933 واحد افزایش یافت، گفت: این شاخص به 199 هزار و 911 واحد رسید.

وحید جوادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برعکس شاخص کل بازار بورس، طی هفته گذشته شاخص کل بازار فرابورس کاهش 50 واحدی را تجربه کرد، اظهار داشت: این شاخص نیز به 2 هزار و 420 واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از 350 میلیون و 437 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت های بورسی و فرا بورسی معامله شد، گفت: ارزش معاملات بورسی طی هفته گذشته در استان به بیش از 473 میلیارد ریال رسید.
وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از 293 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 44 درصد به خود اختصاص داد.
مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 43 درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام شرکت بانک تجارت با 21درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.
جوادی گفت: طی هفته گذشته 11 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجان غربی صادر شد.
به گزارش ایرنا بورس منطقه ای آذربایجان غربی در 22 اسفند سال 1383 شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.
3214/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بورس سهام آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: با پایداری هوا در منطقه دمای هوا در روزهای آینده در مناطق مختلف آذربایجان غربی افزایش می یابد.

اردلان محمدپور افزود: این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم خواهد داشت و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

محمدپور اظهارکرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این روزها که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار در این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای یک درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین شش و ۲۰ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار