Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:47:50 GMT

وکیل ترامپ: دریافت اطلاعات از روس‌ها کار غلطی نیست

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۰۲۰

وکیل ترامپ: دریافت اطلاعات از روس‌ها کار غلطی نیست

رودی جولیانی در اظهاراتی تاکید کرد، هیچ اشتباهی در این که کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ترامپ از روس‌ها اطلاعاتی مخرب علیه رقیب انتخاباتی سابق او دریافت کرده وجود ندارد و چنین کاری "رایج" است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها تلاش کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ برای دریافت کمک‌های سیاسی از جانب نمایندگان دولت روسیه را بی احتیاطی خواند اما آن را غیرقانونی ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولیانی گفت: هیچ اشتباهی در دریافت اطلاعات از روس‌ها وجود ندارد.

اشاره‌ی جولیانی به یک نشست ژوئن ۲۰۱۶ در محل برج ترامپ با حضور دونالد جونیور، پسر رئیس جمهور آمریکا و همچنین جارد کوشنر، دامادش، پل مانافورت، رئیس سابق کمپین انتخاباتی او و یک وکیل وابسته به روسیه است.

آن طور که قبلاً گزارش شده کمپین ریاست جمهوری ترامپ تلاش می‌کرد تا اطلاعاتی مخرب علیه هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به دست بیاورد.

جولیانی در ادامه اظهاراتش به میت رامنی، سناتور جمهوریخواه که در بیانیه‌ای در واکنش به یافته‌های گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره‌ی ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه، از ترامپ انتقاد کرده بود، حمله کرده و گفت: رامنی باید یاوه‌گویی را متوقف کند.

او تاکید کرد: پذیرفتن اطلاعات منفی درباره‌ی یک رقیب سیاسی امر رایجی است.

وی افزود: البته من توصیه‌ام این بود که برای احتیاط این کار را انجام ندهند. اما در این اتفاق جرمی وجود ندارد.

جولیانی در خصوص این که آیا استفاده از اطلاعات دزدیده شده از سوی دشمنان خارجی یک کار اشتباه است گفت: این بستگی به محتوای اطلاعات دزدیده شده دارد.

جولیانی همچنین خاطر نشان کرد که تیم حقوقی ترامپ در حال بررسی انتشار یک بیانیه‌ی دقیق در رد گزارش مولر است. او گفت: چنانچه آنها به جلسات استماع ادامه دهند یا ندهند و چنانچه افراد مختلف، مسائل دیگر را مطرح کنند، ممکن است این بیانیه ضروری شود و احتمال این هست که در یک مقطع زمانی ما از آن استفاده کنیم. در حال حاضر مافکر می‌کنیم که بحث علنی در این مورد در حد ممکن به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان‌های چین در آب غرق شد + ویدئو | حجم سیلاب را ببینید

دریافت 2 MB دریافت 256 KB

به گزارش همشهری آنلاین، تاکنون ۱۱ تن در بارندگی شدید و سیلاب مفقود شده‌اند، هرچند هنوز هیچ تلفاتی گزارش نشده است.

منبع :خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846299 برچسب‌ها سيل خبر مهم چین حوادث جهان

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • اطلاعات تازه الجزیره از حمله ایران به اسرائیل
  • خیابان‌های چین در آب غرق شد + ویدئو | حجم سیلاب را ببینید
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • تصوری غلطی از رشته هاکی وجود دارد
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم