Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:52:47 GMT

طرح معاینه پزشکی رایگان در شاهین دژ اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۰۳۶

طرح معاینه پزشکی رایگان در شاهین دژ اجرا شد

مهاباد - ایرنا - مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت: به مناسبت هفته سلامت طرح معاینه پزشکی رایگان یکشنبه /یکم اردیبهشت/ در مصلای این شهرستان اجرا شد.

اسماعیل فرحناک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح بیش از 250 نفر از شهروندان شاهین دژی و افرادی که دسترسی کمتری به خدمات پژشکی دارند از خدمات ویزیت رایگان بهرمند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در قالب این طرح مراجعه کنندگان از خدمات رایگان معاینه، کنترل قند و فشار خون، تجویز دارو و مشاوره بهداشتی بهره مند شدند.
فرحناک اظهار داشت: سال گذشته نیز در اجرای طرح های معاینه پزشکی رایگان، بیش از 2 هزار نفر از روستاییان و ساکنان مناطق کم برخوردار این شهرستان از خدمات پزشکی مورد نیاز برخوردار شدند.
وی بیان کرد: در انجام این طرح ها یک اکیپ شامل پزشک عمومی و کارشناسان بهداشت، تغذیه، روان شناس و بهداشت محیط با حضور در مناطق از پیش تعیین شده خدمات لازم پزشکی و بهداشتی را به شهروندان ارایه کردند.
وی یادآور شد: با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان در سال جاری نیز طرح ویزیت رایگان در این شهرستان دنبال می شود تا عدالت استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان گسترش یابد.
به گزارش ایرنا، هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» برگزار می شود.
شهر شاهین دژ با 92 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان هفته سلامت شاهين دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌اند.

دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اظهار داشت: در این ایام مراجعین اورژانس هزار و ۷۱۹ نفر بوده‌اند.
وی بابیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در این بیمارستان در ایام نوروز، هزارو ۷۵۳ مورد بوده است گفت: هزار و ۷ بازرسی‌ در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان دیر انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نورزی تاکنون، اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ۴۰ مأموریت شامل ۲۲ مورد شهری و ۱۸ مورد جاده‌ای انجام داده است.
دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان، دکتر سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی عباس آدمیت نسب رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، سید محمّد امین گلستانه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر نیز در این بازدید حضور داشتند.
در این بازدید دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۱ اخطار بهداشتی برای اماکن دارای تخلف بهداشتی در جوانرود صادر شد
  • بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی