Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر، 200 مورد نمونه برداری از بیماران مبتلا به اسهال از ابتدای سال انجام شد که نتیجه آزمایشات التور منفی بود .

وی ادامه داد: جلسه کمیته بیماری‌های واگیر منتقله از آب و غذا نیز با شرکت ادارات ذیربط جهت بررسی میزان آمادگی در زمینه پیشگیری از این بیماری‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه ، استقرار نظام مراقبت بیماری‌های واگیر در معاونت بهداشتی دانشگاه و شهرستان‌های درگیر سیل به‌صورت 24 ساعته و تجهیز تمامی مراکز خدمات جامع سلامت جهت نمونه‌برداری از بیماران مبتلا به اسهال را از دیگر اقدامات صورت گرفته ذکر کرد.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: از تمامی مراکز خدمات جامع سلامت مناطق سیل‌زده جهت بررسی میزان آمادگی این مراکز در اجرای برنامه نظام مراقبت بیماری‌های واگیر بازدید به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: به منظور مقابله با طغیان‌های احتمالی بیماری‌های واگیر، با شهرستان‌های تحت پوشش جهت آمادگی‌های لازم مکاتبه شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی سیل معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری