Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@15:51:49 GMT

زنده زنده سوختن راننده پراید در برخورد با نیسان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۰۹۲۶۵

زنده زنده سوختن راننده پراید در برخورد با نیسان (+عکس)

پول‌نیوز - مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد وحشتناک دو دستگاه خودروی پراید و نیسان که منجر به آتش سوزی پراید شد، خبرداد.

به نقل از روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویر احمد جلال پوران فرد گفت: این تصادف در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه امروز یکشنبه، یکم اردیبهشت ماه ۹۸ در محور "یاسوج به بابامیدان" منطقه سرگچینه (بردکر) اتفاق افتاد که متأسفانه به‌علت برخورد دو خودرو و آتش سوزی پراید راننده پراید در خودرو سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با بیان اینکه به محض اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس یاسوج بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد، افزود: پرسنل اورژانس به محض دیدن صحنه آتش سوزی با یک کپسول آتش نشانی که در دست داشتند جهت خاموش شدن خودرو اقدام کردند اما متأسفانه به‌علت شدت آتش نتوانستند راننده خودرو را نجات دهند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هرچند بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی جهت خاموش کردن خودرو اقدام کردند و آتش را خاموش کردند اما متأسفانه راننده خودرو پراید به‌طور کامل در آتش سوخت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سوختن پراید تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چطور در خیابان زنده بمانیم؟

سیدسروش طباطبایی‌پور در همشهری آنلاین نوشت: پارادوکس عجیبی است؛ عبور از خیابان را که با چشم بسته هم بلدیم: ابتدا به چپ نگاه می‌کنیم، آنگاه به راست و تمام! خلاصه در نگاه اول، ماجرا ساده و ابتدایی به‌نظر می‌رسد، اما آمارها، چیز دیگری را نشان می‌دهند. بیایید برخی نکات ایمنی را با هم مرور کنیم تا جان عزیزمان را که به این راحتی‌ها، به‌دست نیاورده‌ایم، به این راحتی‌ها از دست ندهیم.

نکات ایمنی که رانندگان باید بدانند: رعایت قوانین

نخستین و مهم‌ترین نکته ایمنی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده است؛ از چراغ قرمز عبور نکنید، حرکت میان خطوط، عبور نکردن از عبور ممنوع و....

هوشیار باشید

همیشه مراقب عابران‌پیاده باشید؛ به‌خصوص در مناطق پرترافیک و همیشه از چرخش‌های ناگهانی و پیچیدن به طرف نقاط کور بپرهیزید.

سرعت خود را تنظیم کنید

با سرعت مطمئنه برانید؛ در این صورت حتی اگر عابری یکهو جلوی اتومبیل شما پرید، می‌توانید شرایط ایمن را کنترل کنید.

حق تقدم همیشه با پیاده‌هاست

وقتی عابری پایش را از پیاده‌رو برداشت و آن را در خیابان گذاشت، شما هم پایتان را از پدال گاز بردارید و روی پدال ترمز قرار دهید. صبور باشید و در مورد رعایت این قانون، اصلا تردید نکنید.

تلفن همراه ممنوع

حین رانندگی، شما به ۶‌دانگ حواس احتیاج دارید و استفاده از تلفن همراه، حتی اگر یک دانگ از حواس شما را به‌خود مشغول کند، باز هم منجر به حوادثی ناگوار می‌شود.

صدای پخش ماشین را کم کنید

شنیدن یک قطعه موسیقی آن هم با صدای بلند، رانندگی را لذت‌بخش‌تر می‌کند، اما هرقدر میزان لذت شما افزایش یابد، تمرکز شما حین رانندگی کمتر می‌شود.

هدفون ممنوع

چشم و گوش شما، تنها راه‌های ارتباطی راننده با دنیای خارج از اتاقک اتومبیل است. وجود هدفون یا هنذفری در گوش راننده، ۵۰درصد از این راه ارتباطی را کاهش می‌دهد.

قانون سایه‌ها

در زمان طلوع یا غروب آفتاب، سایه‌ها قد می‌کشند و رانندگان را دچار اشتباه‌های محاسباتی می‌کنند. در این دو زمان، با احتیاط بیشتری برانید.

 نکات ایمنی که عابران باید بدانند: رعایت قوانین پیاده‌ها

نخستین و مهم‌ترین قانون ایمنی عابران، عبور از پیاده‌روهاست. پس بی‌خیال عبور از کنار گذرگاه‌ها و خیابان‌ها شوید تا ایمنی شما تضمین شود. حتی بی‌خیال عبور از مسیر دوچرخه‌سواران شوید. عبور از خط عابر پیاده، به هر دو طرف خیابان نگاه‌کردن قبل از عبور از عرض خیابان و... از دیگر قوانینی است که البته همه می‌دانیم.

پارکینگ‌های در باز

حین عبور از پیاده‌رو، اگر با پارکینگی باز، برخورد کردید، حتما درنگ کنید، شاید راننده‌ای بی‌احتیاط و خودخواه، یکهو از پارکینگ خانه‌اش خارج شود و به شما صدمه بزند.

تلفن همراه باز هم ممنوع

رعایت این نکته ایمنی، از موارد مشترک میان راننده‌ها و پیاده‌هاست؛ به‌خصوص که عابران پیاده، چون هر دو دست‌شان آزاد است، با اطمینان بیشتری، با دوستانشان گفتگو می‌کنند یا پیامک می‌زنند. این موضوع، شامل عدم‌استفاده از هنذفری هم می‌شود.

تماس چشمی

قبل از عبور از خیابان، تلاش کنید تا با راننده روبه‌رو، تماس چشمی برقرار و او را از تصمیم‌تان از حرکت بعدی، آگاه کنید. این کار، ایمنی شما را افزایش خواهد داد.

قابل مشاهده باشید

به‌خصوص اگر در شب پیاده‌روی می‌کنید، حتما لباس‌های روشن بپوشید. برخی کفش‌ها، نواری فسفری دارند که پس از برخورد نور، می‌درخشند و رانندگان را متوجه حضور شما می‌کنند.

عبور از روبه‌رو

اگر در مسیر شما، پیاده‌رویی در دسترس نبود، به‌گونه‌ای از کنار خیابان عبور کنید که اتومبیل‌ها، روبه‌روی شما باشند. این عمل، تا حد زیادی، ایمنی شما را تضمین می‌کند.

از پشت اتومبیل‌ها، رد نشوید

از اتومبیلی که پارک کرده و راننده، پشت فرمان آن است، حسابی بترسید؛ به‌خصوص به هیچ‌عنوان از پشتش عبور نکنید. شاید راننده بی‌احتیاط، بخواهد برای خروج از جای پارک، دنده‌عقب برود و شما را نبیند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی جنگل های سکوتپه ساری خاموش شد
  • یک کشته در برخورد خودرو با تیر برق در سردرود تبریز
  • چطور در خیابان زنده بمانیم؟
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف دو پراید در جاده اهر- مشگین شهر
  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!